bugün

banabakinlan

(bkz: #18027186) nolu girisinde küçük bir ayrıntıyı atlamış yazardır. oradaki izmirli kızların değil de kızların çoğu öyle olmasın? bulunduğun kurumdur belki de sebebi. ne dersin dostum?

yedit: küpe takan erkekte gaymiş amk. lan güleyim mi yoksa haline ağlayım mı?
© copyright 2005 - 2026