bugün
- sözlüğün aptal kaynaması7
- futbol33
- 2026 dünya kupası40
- velvet43
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez15
- herkesle iyi anlaşan insan18
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması4
- 19 yaşında kızla yatmak15
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz4
- aylık 323 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- king is back5
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- aselsan3
- otobüslerle karaağaç'a gelen grekler2
- pandela3
- yugoslavya kızları4
- breko brek kara kuş2
- mor semsiyeli yabanci5
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı5
- alevilik uydurulmuş bir dindir2
- yiyeni yarım ekmek doyurur3
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- vatandaş halinden memnun2
- onur yürüyüşüne birlikte gitmelik yazarlar2
- deniz baykal7
- hayatını kaybetmek3
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız13
- mikrodalgası olan erkek yazarlar2
- sencer solakoğlu çiftliğine baskın2
- ara sıra gelen penis yalama isteği3
- iş hayatı3
- ye kebabı iç şarabı çük arabı2
- boklarını duvara sürerek ölmek2
- durduk yere ağlamak3
- angie abdalla2
- makarnaya sarımsak girer mi3
- göte giren şemsiye4
- ismet ibni pforzheimi el ferc ül katırevi2
- tamar tanrıyar5
- fakir 65 yas ustune taksi parasi yardimi yapilsin2
- kadir inanır'ın vefatı7
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- türk dizi ve filmlerindeki klişeler2
- dişarıya şortla çıkmak2
- ciguli kral7
- saraca finch house7
- günün şiiri8
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- mehir olarak ağırlığınca altın isteyen kezo2
3 bölümden oluşan belgeseller serisi.
hiçbir şey tamamen yanlış ya da doğru değildir önermesi unutulmadan izlenilmelidir. içinde doğru olan, insana değer veren, zihin açan yaklaşımlar içerse de çözüm olarak şuan hiçbir şekilde gerçekleşmesi mümkün olmayan, bugünün dünyası için en basit ifadeyle hayal ürünü olan venüs projesini sunması kötü niyetli bir belgesel olduğunu düşündürttü bana. mesela bugünün dünyası ve toplumu için daha adil vergi düzenlemeleri talep etmelisiniz diyebilirdi somut bir fayda getirmesi açısından.
yanlış olduğunu düşündüğüm başka bir noktası da tüm yanlışlığı, ahlaksızlığı ve yozlaşmayı para yaratıyor demesiydi. belki en önemli etkeni olabilir bu yozlaşan dünyanın, ama unutmamalıyız ki para kavramı insanlıkla beraber var olmuş bir şey değil ayrıca o günün insanı için müthiş bir buluştur bence para(tabi bu bahsi geçen para kavramı hayatın içinde somut bir mala, üretime denk geliyorsa.) yani parayı yaratan insan aklı paradan çok önce öyle bir şeyi keşfetmişti ki işte bu tüm insanlığın köküne dinamit koyacaktı, koydu, koymaya da devam ediyor kısaca 'özel mülkiyet' başka bir deyişle tanrının ya da doğanın tüm canlılara bahşettiği 'şeyler' birden birilerinin sahip olduğu 'mallar' haline geldi. işte burada karşı bir argüman olarak sosyalizm/komunizm konulabilecekken bunların kötü uygulanma hallerinden dem vurdu çini örnek göstererek.
ayrıca hitlere, bolivya ya, venezuella ya, irana, saddama, abd başkanına, ordulara bir şekilde etki eden bir grup insandan bahsediliyorken; ulan demezler mi sen hangi güçle bu belgeseli çektin ve yayınlayabildin hıyar! düşünün ki tüm insanlığa cip takıp yönetmek isteyen birtakım insanlar var dünyada ve bunlar bu filme bir şey yapmıyor, yapamıyor.
peki amaç ne? benim bir kaç fikrim var: öncelikle tüm insanları iyi-kötü bir tutan şeylerden uzaklaştırmak din gibi, yine iyi-kötü bir beraberlik yaratan ulus, etnisite, devlet, hatta aile kavramı, bir takım tarihsel bağlarımız, en basiti kendi öz değerimiz ve insan olduğumuz fikrini yerle bir etmek. o kadar çaresizsin ki sen hiçbir şey yapamazsın deniliyor. teknolojinin yaratacağı bir çeşit üst-toplum hayal ettiriliyor ancak teknolojinin refaha götüren bir araç olduğu, bunu ancak insanı merkeze alan fikirler yaratabilir denmiyor. ne demokrasi var dünyamızda ne eşit olabilme umudu ee o zaman yaşamak için de bir neden yok!!!
sonuç olarak her taraftan acayip bir bombardımana maruz kalıyoruz. bir şeyi tüketirken içindekiler kısmına, son kullanma tarihine, belki de yapan firmanın güvenilirliğine bakmak gerek. her yandan hap uzatan eller var ama önce hasta olduğumuza ikna etmeli bizi sonra yutturacak o kadar çok hap var ki. yani dikkatli olmak lazım bu gibi şeylerden kaçarak kurtulamayacağımız bir gerçek, radyasyondan kaçarak kurtulamayacağımız gibi. algılar açık olmalı.
hiçbir şey tamamen yanlış ya da doğru değildir önermesi unutulmadan izlenilmelidir. içinde doğru olan, insana değer veren, zihin açan yaklaşımlar içerse de çözüm olarak şuan hiçbir şekilde gerçekleşmesi mümkün olmayan, bugünün dünyası için en basit ifadeyle hayal ürünü olan venüs projesini sunması kötü niyetli bir belgesel olduğunu düşündürttü bana. mesela bugünün dünyası ve toplumu için daha adil vergi düzenlemeleri talep etmelisiniz diyebilirdi somut bir fayda getirmesi açısından.
yanlış olduğunu düşündüğüm başka bir noktası da tüm yanlışlığı, ahlaksızlığı ve yozlaşmayı para yaratıyor demesiydi. belki en önemli etkeni olabilir bu yozlaşan dünyanın, ama unutmamalıyız ki para kavramı insanlıkla beraber var olmuş bir şey değil ayrıca o günün insanı için müthiş bir buluştur bence para(tabi bu bahsi geçen para kavramı hayatın içinde somut bir mala, üretime denk geliyorsa.) yani parayı yaratan insan aklı paradan çok önce öyle bir şeyi keşfetmişti ki işte bu tüm insanlığın köküne dinamit koyacaktı, koydu, koymaya da devam ediyor kısaca 'özel mülkiyet' başka bir deyişle tanrının ya da doğanın tüm canlılara bahşettiği 'şeyler' birden birilerinin sahip olduğu 'mallar' haline geldi. işte burada karşı bir argüman olarak sosyalizm/komunizm konulabilecekken bunların kötü uygulanma hallerinden dem vurdu çini örnek göstererek.
ayrıca hitlere, bolivya ya, venezuella ya, irana, saddama, abd başkanına, ordulara bir şekilde etki eden bir grup insandan bahsediliyorken; ulan demezler mi sen hangi güçle bu belgeseli çektin ve yayınlayabildin hıyar! düşünün ki tüm insanlığa cip takıp yönetmek isteyen birtakım insanlar var dünyada ve bunlar bu filme bir şey yapmıyor, yapamıyor.
peki amaç ne? benim bir kaç fikrim var: öncelikle tüm insanları iyi-kötü bir tutan şeylerden uzaklaştırmak din gibi, yine iyi-kötü bir beraberlik yaratan ulus, etnisite, devlet, hatta aile kavramı, bir takım tarihsel bağlarımız, en basiti kendi öz değerimiz ve insan olduğumuz fikrini yerle bir etmek. o kadar çaresizsin ki sen hiçbir şey yapamazsın deniliyor. teknolojinin yaratacağı bir çeşit üst-toplum hayal ettiriliyor ancak teknolojinin refaha götüren bir araç olduğu, bunu ancak insanı merkeze alan fikirler yaratabilir denmiyor. ne demokrasi var dünyamızda ne eşit olabilme umudu ee o zaman yaşamak için de bir neden yok!!!
sonuç olarak her taraftan acayip bir bombardımana maruz kalıyoruz. bir şeyi tüketirken içindekiler kısmına, son kullanma tarihine, belki de yapan firmanın güvenilirliğine bakmak gerek. her yandan hap uzatan eller var ama önce hasta olduğumuza ikna etmeli bizi sonra yutturacak o kadar çok hap var ki. yani dikkatli olmak lazım bu gibi şeylerden kaçarak kurtulamayacağımız bir gerçek, radyasyondan kaçarak kurtulamayacağımız gibi. algılar açık olmalı.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar