bugün

sözlük yazarlarının itirafları

bugün bir arkadaşım, "saçların ne güzel, kıvırcık kıvırcık..." şeklinde bir iltifatta bulunmaya çalıştı. alışılmışı yapıp, "teşekkür ederim, çok sağ ol" gibi hoş sözlerle karışık vermek yerine; "bi siktir git olum ya" deyiverdim. kabul ediyorum, garip bir adamım.
© copyright 2005 - 2026