bugün

aykut kocaman

Olası diyalog,
Aykut Kocaman: Kov beni Ağam!
Aziz Yıldırım: KOVMiREM ULAN DÜRZi KOVMiREEEM!
herkesin bildiği fenerbahçede bu durum artık o kadar yalama olmustur ki başkanları sürekli istifa eder 2 gün sonra geri gelir, aykut zaten ortada.
© copyright 2005 - 2026