bugün
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı14
- cayenne4
- kadınlar neden aldatır15
- lionel messi11
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz8
- devşirmelik makamı13
- biz arap değiliz biz türk üz8
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek6
- diamond bosphoruss denen yazar5
- buddy dude4
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı3
- gammaz çetesi çökertildi2
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- kızları övmeyince yüz vermemesi3
- askerlik9
- akıllı telefonlarda fm radyo olmaması ayıbı2
- 0 0 72
- kadında güzellik aramayan erkek6
- 26 haziran 2026 abd türkiye maçı4
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba7
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- kimyon4
- kıskançlık5
- sürekli esnemek6
- uludağ sözlük'ün kokusu4
- süper lig tarihinin en iyi frikikçisi3
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- şakk ı kamer2
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- ismail kartal16
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı3
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- cebinde parası olmayan fakir erkek5
- donald trump5
- demirtaş'ın kılıçdaroğlu ile görüşmeyi reddetmesi4
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- sözlükteki zengin yazarlar4
- the god himself3
- hiç ölmeyecek gibi yaşamak4
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım6
- gocu yla bilek güreşi yapmak6
- allah bu yahudilerin belası versin2
ve evet sevgili Korhan Futacı ve Kara Orkestra'yı sevenler Pavurya albümünün yeni klibi nihayet geldi. isterseniz önce bekleyenler için klibin linkini vereyim sonra da klip üzerine bir iki kelam laf edeyim.
LINK
http://www.youtube.com/watch?v=COrOG2KQkuE
Genelde grup müzikleri dinlerim. Belki daha iyi müzik yapıyorlar, belki canlı performans özelliklerinden, belki benim takım çalışmasını bireysel çalışmalardan (hayat görüşü olarak da) daha önemsemem etkili olabilir bu tercihimde...
bu girişten sonra diyeceğim o ki ben klipte Korhan Futacı'yı izledim Kara Orkestra ha şimdi, ha sonra, en en en son finalde çıkar derken yoktu... hiççç yoktu....
Korhan Futacı solo bir çalışma yapmış olsa çok çok çok seveceğim bu klibi yukarıda kısaca anlatmaya çalıştığım nedenlerden dolayı garipsedim, yabancılaştım ve farkettim ki müzikten de koptum...
Evet klipteki gibi Korhan Futacı'nın saksafonu ve saksafona verilen efektler gerçekten muhteşem ama aynı muhteşem efektleri mesela keşke bir ediz hafızoğlu'nun davulunda, barlas tan özemek'in gitarında, görkem karabudak'ın klavyesinde, özün usta'nın şahsına münhasır o büyülü seslerin sahibi vurmalı çalgılarında da görebilseydik.
falan falan falan işte...
edit 1: böyle bir klip sonrasında acaba Kara Orkestra projesi 2 albümde bitti mi, yok canııım bitmemiştir. değildir yani umarım yok yok değildir, değildir diye düşünürken buldum kendimi
edit 2: grubun her bir üyesinin birçok farklı projede yer aldığını biliyorum ama kim dedi ki zaten grup müziği yapmak kolaydır diye... yoğunluktan biraraya gelemediklerini düşünmek bile bir grup için bence en en en kötü şık olmalı.
edit 3: umarım yargısız infazda bulunmamışımdır.
son edit: yukarıdaki eleştirim sonrası twitter'dan grubun prodüktörü ahmet çelenk ve grup üyelerinden ediz hafızoglu nun yazdıkları yanıtlar sonrası farkettim ki ben eskilerin grup anlayisinda kalmisim yani bakis acimi artık!!! yenilemem gerekiyormuş. benim sektörde çalıştığım dönemin grupları her şeyi birlikte yapar ama bunun bedeli olarak gruptaki herkes kendisinin ön planda olmasını ister, hatta bazı grupların üyeleri işi daha da abartarak kartonete, kliplere müdahale eder; mesela klip montajı sonrası kulislerde bulunur, hatta yetinmez yönetmene, albüm prodüktörüne ulaşarak kendi görüntülerinin arttırılmasını isterdi falan falan falan... (bu arada tüm grupları töhmet altında bırakmayayım ama genelde grupların iç manzaraları buydu...) ben oralarda kalmışım. ve bu nedenle de evet kabul ediyorum aç aslan klip eleştirimle biraz öküz altında buzağı aramışım. meğer bu ülkede de egolarını bir yere bırakarak işini iyi yapmanın kendisine yettiği, kimin nerede, nasıl ön planda olduğuna takılmadan sadece müziğe hizmet eden belki de bu nedenle (kaliteli işler ayakta kalabilsin daha çok dinleyiciye ulaşsın biz onun mutfağında olalım yeter diyerek) birden fazla projede yer alan böylesi müzisyenler varmış ve ben onların müziğine ulaşabildiğim halde fikirlerine ulaşamamışım demek ki... düşüncemi olumlu yönde değiştirerek kendilerinin gerçekliğinin daha üretken olduğunu bana farkettirdikleri için gerçekten müteşekkirim.
LINK
http://www.youtube.com/watch?v=COrOG2KQkuE
Genelde grup müzikleri dinlerim. Belki daha iyi müzik yapıyorlar, belki canlı performans özelliklerinden, belki benim takım çalışmasını bireysel çalışmalardan (hayat görüşü olarak da) daha önemsemem etkili olabilir bu tercihimde...
bu girişten sonra diyeceğim o ki ben klipte Korhan Futacı'yı izledim Kara Orkestra ha şimdi, ha sonra, en en en son finalde çıkar derken yoktu... hiççç yoktu....
Korhan Futacı solo bir çalışma yapmış olsa çok çok çok seveceğim bu klibi yukarıda kısaca anlatmaya çalıştığım nedenlerden dolayı garipsedim, yabancılaştım ve farkettim ki müzikten de koptum...
Evet klipteki gibi Korhan Futacı'nın saksafonu ve saksafona verilen efektler gerçekten muhteşem ama aynı muhteşem efektleri mesela keşke bir ediz hafızoğlu'nun davulunda, barlas tan özemek'in gitarında, görkem karabudak'ın klavyesinde, özün usta'nın şahsına münhasır o büyülü seslerin sahibi vurmalı çalgılarında da görebilseydik.
falan falan falan işte...
edit 1: böyle bir klip sonrasında acaba Kara Orkestra projesi 2 albümde bitti mi, yok canııım bitmemiştir. değildir yani umarım yok yok değildir, değildir diye düşünürken buldum kendimi
edit 2: grubun her bir üyesinin birçok farklı projede yer aldığını biliyorum ama kim dedi ki zaten grup müziği yapmak kolaydır diye... yoğunluktan biraraya gelemediklerini düşünmek bile bir grup için bence en en en kötü şık olmalı.
edit 3: umarım yargısız infazda bulunmamışımdır.
son edit: yukarıdaki eleştirim sonrası twitter'dan grubun prodüktörü ahmet çelenk ve grup üyelerinden ediz hafızoglu nun yazdıkları yanıtlar sonrası farkettim ki ben eskilerin grup anlayisinda kalmisim yani bakis acimi artık!!! yenilemem gerekiyormuş. benim sektörde çalıştığım dönemin grupları her şeyi birlikte yapar ama bunun bedeli olarak gruptaki herkes kendisinin ön planda olmasını ister, hatta bazı grupların üyeleri işi daha da abartarak kartonete, kliplere müdahale eder; mesela klip montajı sonrası kulislerde bulunur, hatta yetinmez yönetmene, albüm prodüktörüne ulaşarak kendi görüntülerinin arttırılmasını isterdi falan falan falan... (bu arada tüm grupları töhmet altında bırakmayayım ama genelde grupların iç manzaraları buydu...) ben oralarda kalmışım. ve bu nedenle de evet kabul ediyorum aç aslan klip eleştirimle biraz öküz altında buzağı aramışım. meğer bu ülkede de egolarını bir yere bırakarak işini iyi yapmanın kendisine yettiği, kimin nerede, nasıl ön planda olduğuna takılmadan sadece müziğe hizmet eden belki de bu nedenle (kaliteli işler ayakta kalabilsin daha çok dinleyiciye ulaşsın biz onun mutfağında olalım yeter diyerek) birden fazla projede yer alan böylesi müzisyenler varmış ve ben onların müziğine ulaşabildiğim halde fikirlerine ulaşamamışım demek ki... düşüncemi olumlu yönde değiştirerek kendilerinin gerçekliğinin daha üretken olduğunu bana farkettirdikleri için gerçekten müteşekkirim.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar