bugün

neggen

"ayy, ama bu bana küstü galba ya :(" insanı.

arkadaş olmuştuk halbuse. hemi de ikinciye mi ne tanışıp. ben buna bi site önerdim, sustu. dönsün geri, a dostlar!

http://www.eksisozluk.com/
© copyright 2005 - 2026