5 kasım 2012 fenerbahçe ülker beşiktaş maçı

cska dan sonra bir başka hezimeti nasıl kaldıracağı meçhul olan beşiktaş'a acınması gereken maç..

yaptırmayın olm adamlara böyle maçlar...
yazık lan..

edit: adamları düşünmek de suç..
eksi veren tipler, maç bitimi 23 sayı farkı görünce gelip özür dilemeye kalkmayın..
adam olun.
© copyright 2005 - 2026