bugün

rusya

soykırımcı bir devlettir. bundan ziyade, insanı da insan değildir, kaba saba, görgüsüz, pis kokuludurlar. kızları da öyle. hatta, bu rus kızlarında ne bulunur bu kadar hiç bilemedim. hayatımda bu kadar yavşak bir toplum görmedim şahsen.
© copyright 2005 - 2026