bugün
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- kemalist dünya17
- velvet18
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi10
- birader yazar olmak13
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- canımın sürekli hamburger çekmesi5
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- üniversitelerin gereksiz olması9
- allah8
- galatasaray lobisi9
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- evlenene kadar sadece anal yapan kız3
- 2026 dünya kupası24
- cik cik vs bik bik3
- futbol19
- cemevinde hain kemal sloganları8
- amerika birleşik devletleri7
- türkiye9
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim3
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- seri gizli artı oy veren melek3
- egay sucukcu birader2
- aile evinde yaşamak6
- sigmund freud'un koltuğu4
- 26 haziran 20264
- ona bir şey söyle9
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- devletin her şeye karışması3
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- karınızın adını asfalta yazar mısınız2
- biraderilli del biraderiye2
- arda güler4
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- lahmacunu elle yiyen kız20
- kemalistler9
- atilla olgaç2
- sözlüğü bırakmak istemek3
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- okulların kapanması3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- nilsu berfin aktaş3
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı3
- gönüllü moderatörlük2
herkes gittiği yeri başkalarına bildirmek istediğinden dahası zaten kendine bile itiraf edemese de oraya başkası için gittiğinden çok tutan sitedir. böyle bir dünya düzeni yarattık hep beraber çünkü. bakmayın böyle eleştirdiğime ben de bir kızdan hoşlandığımda ve o kız bana kendimi anlatma şansını vermediğinde nasıl biri olduğumu gösterebilmek için lan facebook mu açsam, lan foursquare mi üye olsam diye düşünüyorum. evet çok yakışıklıysanız kendinizi ifade etme fırsatını daha kolay elde edersiniz beğendiğiniz kız karşısında ama fiziksel olarak onun ilgi alanında değilseniz bir şekilde reklamınızı yapmanız gerekiyor günümüzde. yapmıyorum ama diyorum ya an geliyor yapmak istiyorum. sizin demenize, akıl vermenize gerek yok ben zaten karşı cinsi de ilişkileri de çözdüğünü düşünen biriyim ve kendi kendime diyorum ki 'lan bu kız böyle birini istiyorsa zaten bana layık değil benim onunla olmam o istese bile'' diyorum. hakikaten diyorum bunu ve yalan da değil böyle düşünebilen biriyim -ki başarabiliyorsanız deneyin çok güçlü oluyorsunuz hayatta- ama işte bazen bir kız çıkıyor o kadar güzel oluyor ki tüm defolarını kapatıyor güzelliği ve siz gelinen bu dünya düzeninde bu siteye ve benzerlerine ihtiyaç duyuyorsunuz.
yaptığınız her şeyi kendinizden ziyade bir başkası için yapıyorsunuz farkında olmasanız da. okuyan var mı bilmem ama ihtiyar balıkçı o dev balığı yakaladığında zaten amacına ulaşmış oluyor, çünkü o kendine ispat etmek istiyor bir şeyleri, başkalarına değil. kendi için yaşıyor ve bu yüzden hayatımda tanıdığım en özgür kitap karakterlerinden biri o yaşlı balıkçı. bir başkasının beğenilerine, fikirlerine itaat etmiyor çünkü. ben de öyle olduğuma inanıyorum, olmaya çalışıyorum ama sonuçta hepimizin zaafları, duyguları, egoları var. o yüzden insan işte bazen böyle içini dökmek istiyor arada doğal olarak. ha bir de çok subjektif olsa da o kızıl saçlı kızla bir kahve de içmek istiyor insan arada. *
haşmet babaoğlu da şöyle güzel bir yazı yazdı geçenlerde bence bir bakın buna da;
http://www.sabah.com.tr/Y.../10/29/farkli-olma-iyi-ol
yaptığınız her şeyi kendinizden ziyade bir başkası için yapıyorsunuz farkında olmasanız da. okuyan var mı bilmem ama ihtiyar balıkçı o dev balığı yakaladığında zaten amacına ulaşmış oluyor, çünkü o kendine ispat etmek istiyor bir şeyleri, başkalarına değil. kendi için yaşıyor ve bu yüzden hayatımda tanıdığım en özgür kitap karakterlerinden biri o yaşlı balıkçı. bir başkasının beğenilerine, fikirlerine itaat etmiyor çünkü. ben de öyle olduğuma inanıyorum, olmaya çalışıyorum ama sonuçta hepimizin zaafları, duyguları, egoları var. o yüzden insan işte bazen böyle içini dökmek istiyor arada doğal olarak. ha bir de çok subjektif olsa da o kızıl saçlı kızla bir kahve de içmek istiyor insan arada. *
haşmet babaoğlu da şöyle güzel bir yazı yazdı geçenlerde bence bir bakın buna da;
http://www.sabah.com.tr/Y.../10/29/farkli-olma-iyi-ol
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar