bugün

biz iş kazalarında öldük ölmeseydik ne iyiydi

bu haftasonu gördüm ve ilk etapta "şaçma salak birşey bu ne böyle be!!" diye kızdığım ancak daha sonra düşününce ne kadar içli,dokunaklı bir cümle olduğunun farkına vardım.atatürk barajını tepeden izleyebileceğiniz seyir tepesinde,baraj yapımı sırasında vefat eden işçiler anısına dikilen anıtta yazmaktadır efendim bu yazı.bizzat ellerimle çektiğim fotoğrafa da buyurunuz bakınız,ancak olur da "bu ne lan böyle" derseniz içinizden,demeyin,önce bir düşünün sonra ne diyecekseniz deyin.

görsel
http://a1210.hizliresim.com/12/8/dsc94.jpg
© copyright 2005 - 2026