bugün
- evlilikteki en büyük sorun4
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı7
- bugün de meme atan olmaması5
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- köyde gece tuvalete gitmek7
- lahmacunu elle yiyen kız18
- olduğundan genç göstermek10
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır8
- sözlük kadınları5
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- ez te hezdikim6
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- dünya kupasından banane diyen erkek7
- bir gün ölecek olmak7
- üniversite sınavına geç kalmak7
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- alevilerde muhammed ismi5
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı49
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- balkonu camla kaplatmak7
- 22 haziran 20262
- istanbul6
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- milli takımımızın balonu patladı7
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- paris te son tango2
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- 2026 dünya kupası14
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- opel omega b2
- akıllarını kadın analiziyle yitiren erkek yazarlar2
- futbol12
- yazarların en sevdiği meyve9
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- red bull2
- sigaranın içinde 4 bin çeşit zehir olması2
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler6
- güne bir şarkı bırak18
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi2
- pornoyu bırakmak5
- yenidünya2
- fransız arabalarının tekerlekli tabut olması2
- asosyal olmanın sebepleri7
olmamış diyen insanları anlamıyorum. yıllardır it * sektöründeyim. bizim için en önemli değer, tcoo * yani toplam sahipolma değeridir.
iphone5 ile galaxy s3ü karşılaştırıyorsun iyi de, galaxys3 çok pahalı aslında çünkü en nihayetinde içinde android var ve herşeyi yapan o android. yani android 4.x barındıran herhangi bir telefonda s3 ile yapacaklarının yüzde 90ını yaparsın zaten. farkı işlemci çekirdeği ve hızı rami falan olsa da zaten bir telefonun o kadar hıza güce şimdilik ihtiyacı yok. ps3 ten daha hızlı bir işlemcisi var ama ne için en nihayetinde.
peki tcoo açısından olay nedir? olay sadece ve her zaman içinde bulunduğun ekosistemdir. yani apple evrenine dahil oldu isen ve itunes, icloud, .me vs ye hayatını kaydetti isen herşeyin orada ise oradan androdi ekosistemine -ki pek bir geniş pek bir sınırsız ve kararsız busebeplerle çünkü open source- geçmek adamı yorar. acaip bir alışkanlık değişikliğidir ki cidden kolay değildir.
ha aynı şey android eko-sisteminden iphone a apple geçerken de vardır.
işte tam da bu yüzden, tüm firmalar neredeyse tamamı windowslu tabletler bekliyoruz. çünkü ekosistemimiz windows. tabletimizi telefonumuzu da active directory'e sokabilmek istiyoruz dertsiz tasasız. iphone5 te böyle bir şey. ekosistem devamlılığı sağlıyor en nihayetinde.
geri kalan özellikler çok öenmli değil. yani daha hafif daha uzun falan. çünkü size kattığı bir şey pek yok. lte belki önemli bir şey ama o da zaten türkiyede yok henüz belki 5 seneye gelir. bu sebeple bakman gereken telefon alırken türkiyede, hspa değerleri şimdilik. boyuta da takılmayan uzaması iyi olmuş. film seyredersin, internet deneyimin artar. zaten eninde sonunda bu iş gelip galaxy note boyutuna sabitlenmek zorunda kalacak.
demek istediğim şu basitçe; apple evreninde iseniz gidin alın. değilseniz ve hakiki bir araştırma içine girip ona göre almak istiyorsanız fiziksel özellikler öenmli değil, önemli olan hangi ekosistemedahil olmak istediğiniz. open source her zaman avantajdır burada. biraz karışıktır ama avantajdır.
iphone5 ile galaxy s3ü karşılaştırıyorsun iyi de, galaxys3 çok pahalı aslında çünkü en nihayetinde içinde android var ve herşeyi yapan o android. yani android 4.x barındıran herhangi bir telefonda s3 ile yapacaklarının yüzde 90ını yaparsın zaten. farkı işlemci çekirdeği ve hızı rami falan olsa da zaten bir telefonun o kadar hıza güce şimdilik ihtiyacı yok. ps3 ten daha hızlı bir işlemcisi var ama ne için en nihayetinde.
peki tcoo açısından olay nedir? olay sadece ve her zaman içinde bulunduğun ekosistemdir. yani apple evrenine dahil oldu isen ve itunes, icloud, .me vs ye hayatını kaydetti isen herşeyin orada ise oradan androdi ekosistemine -ki pek bir geniş pek bir sınırsız ve kararsız busebeplerle çünkü open source- geçmek adamı yorar. acaip bir alışkanlık değişikliğidir ki cidden kolay değildir.
ha aynı şey android eko-sisteminden iphone a apple geçerken de vardır.
işte tam da bu yüzden, tüm firmalar neredeyse tamamı windowslu tabletler bekliyoruz. çünkü ekosistemimiz windows. tabletimizi telefonumuzu da active directory'e sokabilmek istiyoruz dertsiz tasasız. iphone5 te böyle bir şey. ekosistem devamlılığı sağlıyor en nihayetinde.
geri kalan özellikler çok öenmli değil. yani daha hafif daha uzun falan. çünkü size kattığı bir şey pek yok. lte belki önemli bir şey ama o da zaten türkiyede yok henüz belki 5 seneye gelir. bu sebeple bakman gereken telefon alırken türkiyede, hspa değerleri şimdilik. boyuta da takılmayan uzaması iyi olmuş. film seyredersin, internet deneyimin artar. zaten eninde sonunda bu iş gelip galaxy note boyutuna sabitlenmek zorunda kalacak.
demek istediğim şu basitçe; apple evreninde iseniz gidin alın. değilseniz ve hakiki bir araştırma içine girip ona göre almak istiyorsanız fiziksel özellikler öenmli değil, önemli olan hangi ekosistemedahil olmak istediğiniz. open source her zaman avantajdır burada. biraz karışıktır ama avantajdır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar