bugün

kukla

yedinci nesil çaylak.

ah kukla bunlarıda mı görecektin ? "ben" butonunda çaylak ibareside mi yer alacaktı.

ne kadar sevişgen başlıklar açmak isterken "aman ! kim görebiliyor ki !" mi diyecektin...

ne demişler; "borç yiğidin kamçısıdır." biraz şabani oldu ama anladın sen; "her yazar çaylak olabilir, arada bir çaylaklık iyidir, yazarlığın kıymeti anlaşılır."

moderasyonu suçlamak anlık bir öfkeden ötürü olsada, bu caydırıcılık yönü olmazsa, cezalar olmazsa burası nasıl bir ortam olurdu ? o yönden düşün ve üzülme. hem buradan kalacak zamana 3-5 bir takım sevişmeler sığdıracağından eminim.

seni seviyoruz.

"dostların"
© copyright 2005 - 2026