bugün

taraf tutmak

Bizim gibi düşünenleri, en güzel nitelemelerle bezeriz: akıllı, anlayışlı, iyi, soylu, yüce...

Bizim gibi düşünmeyenleri en aşağı erdemsizliklerle ba­tırırız: akılsız, kör, kötü, erdemsiz, zavallı.

oysa ki; taraflı olmak, taraflı düşünmek, varolan gerçekleri görmemizi engelleyen bir durumdur. o yüzden objektif bakabilmek ve düşünmek gerek.
© copyright 2005 - 2026