bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- nofap3
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı10
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- sedat pekmez18
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- tarot falına inanan salak8
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- aldım kabul ettim4
- futbolun eskiden güzel olması3
- arkadaşlar çok güzelsiniz2
- kadınlar neden aldatır16
- online yazarlar3
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- diamond bosphoruss denen yazar8
- geceye bir zülfü livaneli şarkısı bırak2
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- dolandırılan insanların genel özellikleri2
- fransız arabaları3
- devşirmelik makamı13
- lionel messi11
- biz arap değiliz biz türk üz8
- bazı alimler2
- kafaya bir kurşun tüm ağrıyı keserdi2
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- cehennemin alt seviyelerine inme sebebi2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- türk telekom port zammı4
- portekiz özbekistan maçı saat 20 de trt 1 de2
- erkekler neden aldatır2
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- cayenne4
- berlin'e gidip sokaklarda kaybolmak2
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- askerlik9
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- cristiano ronaldo dos santos aveiro2
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- kadında güzellik aramayan erkek6
- sürekli esnemek6
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- helal olsun be2
- 0 0 73
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- ithal et2
- kıskançlık5
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek6
uykum gelmiyor. ama işim varsa öyle bir yapışıyorum ki yatağa beni gören derin aşk besliyorum sanır.
bugün yine öyle oldu işte, o kadar çok işim vardı ki tam işlerimi yapmaya kalkıyorum yerimden o an yatağımdayım.
sen de diyorsun ya şunu şunu yaptın mı diye işte o an daha çok tembelleşiyorum. 2 saatlik toparlanmayı bilmem kaç saattir yapamadım.yapmadım yani..
hoş artık tatil ya hani devire devire yapıyorum her şeyi. yeter artık lan. sinirli değilim biliyorsun, ama bazen freni patlamış kamyondan beterim..
yemek yemeyi çok seviyorum, sanki dünyayı yesem hala bir parça daha yiyesim var. kilo almıyorum 1-2 kilo arasında gidip geliyorum en baba iştahımın olduğu zamanlarda bile..
zaman kavramını unutmak için neler yapılır. geçen gün hiç saate bakmadan yaptım bütün işlerimi.
çocukluk dönemlerimde saatlere olan düşkünlüğüm, tüm harçlığımı saatlere yatırmama neden oluyordu.ya çabuk bozulyordu eskiden saatler. bu datalı saatler çıkmıştı sonraları falan deli olmuştum sahip olana kadar. o kadar saat sevmeme karşın şimdilerde kolum saatsizliğin doruklarında. soruyorlar ya arada boşverin siz diyorum.
boşvermeyi sevmem pek ama rahat insanlara da sinir olmam. yok olurum aslına bakarsan. şimdi buraya neden yazdığımı bile düşündüm evet ya toplanmaktan kaçıyorum hala. son an rahatsızlığını yaşayacağım hala ısrarla devam ediyor bu huyum.
eskiden böyle bir kaç kişilik bir yerde oturursak beni asla sivrisinek ısırmazdı ve ben bununla çok övünürdüm. kanımı sevmezlerdi benim falan işte. namussuzlar yılların kaynağını mı sömürüyorlAR şimdi nedir ısırılmadık bir kulağımın hass..
arada geceleri uyanıp yalnız adam sigarası yakıyorum sanki böyle kovboy filmlerinden fırlamış gibi edayla. ilk yakma anını saymazsak ikinci nefesten sonra söndürüyorum içilmiyor. böyle bir gizem bir esrar yok aslına bakarsan tamamen gecenin verdiği cesaret gibi bir durum.
havalar serinledi ve benim zamanlarım bunlar. geceler artık uykum için bulunmaz hint kumaşı. deli gibi uyuasım ondan var sanırım.
hesapsız bir hayat yaşıyorum yok hani hesapsız derken maddi olarak. bu aralar pek hesap ödemişliğim yok onu demiyorum, hesap yapmıyorum. yapsam bile pek aklımda kalmıyor hiç bir şey.
unutmaktan korkak oldum. hele bu şifreler hayatıma girdi ya deli gibi bir şey oldum. işte bugün öğlen operatör diyor ki son girdiğiniz üç şifre olmasın, tekrar eden sayı olmasın, başında sıfır, iki, bir ve dokuz olmasın ulan tam bir karmaşa yaşadım ya operatör karşısında ha siktir deyip kapattım telefonu.
biliyorum her şey çok daha güzel olacak ve ben bugünleri hayatımın koza ne kozasıysa işte o dönemi diyeceğim. değişik bir durum bu.
kollarım kaşınıyor, göremediğim bir canlı tarafından ısırılıyorum.
yarın çantamı toplayıp gidiyorum buralardan. uzak yerlere artık bakalım neler olacak.
bugün yine öyle oldu işte, o kadar çok işim vardı ki tam işlerimi yapmaya kalkıyorum yerimden o an yatağımdayım.
sen de diyorsun ya şunu şunu yaptın mı diye işte o an daha çok tembelleşiyorum. 2 saatlik toparlanmayı bilmem kaç saattir yapamadım.yapmadım yani..
hoş artık tatil ya hani devire devire yapıyorum her şeyi. yeter artık lan. sinirli değilim biliyorsun, ama bazen freni patlamış kamyondan beterim..
yemek yemeyi çok seviyorum, sanki dünyayı yesem hala bir parça daha yiyesim var. kilo almıyorum 1-2 kilo arasında gidip geliyorum en baba iştahımın olduğu zamanlarda bile..
zaman kavramını unutmak için neler yapılır. geçen gün hiç saate bakmadan yaptım bütün işlerimi.
çocukluk dönemlerimde saatlere olan düşkünlüğüm, tüm harçlığımı saatlere yatırmama neden oluyordu.ya çabuk bozulyordu eskiden saatler. bu datalı saatler çıkmıştı sonraları falan deli olmuştum sahip olana kadar. o kadar saat sevmeme karşın şimdilerde kolum saatsizliğin doruklarında. soruyorlar ya arada boşverin siz diyorum.
boşvermeyi sevmem pek ama rahat insanlara da sinir olmam. yok olurum aslına bakarsan. şimdi buraya neden yazdığımı bile düşündüm evet ya toplanmaktan kaçıyorum hala. son an rahatsızlığını yaşayacağım hala ısrarla devam ediyor bu huyum.
eskiden böyle bir kaç kişilik bir yerde oturursak beni asla sivrisinek ısırmazdı ve ben bununla çok övünürdüm. kanımı sevmezlerdi benim falan işte. namussuzlar yılların kaynağını mı sömürüyorlAR şimdi nedir ısırılmadık bir kulağımın hass..
arada geceleri uyanıp yalnız adam sigarası yakıyorum sanki böyle kovboy filmlerinden fırlamış gibi edayla. ilk yakma anını saymazsak ikinci nefesten sonra söndürüyorum içilmiyor. böyle bir gizem bir esrar yok aslına bakarsan tamamen gecenin verdiği cesaret gibi bir durum.
havalar serinledi ve benim zamanlarım bunlar. geceler artık uykum için bulunmaz hint kumaşı. deli gibi uyuasım ondan var sanırım.
hesapsız bir hayat yaşıyorum yok hani hesapsız derken maddi olarak. bu aralar pek hesap ödemişliğim yok onu demiyorum, hesap yapmıyorum. yapsam bile pek aklımda kalmıyor hiç bir şey.
unutmaktan korkak oldum. hele bu şifreler hayatıma girdi ya deli gibi bir şey oldum. işte bugün öğlen operatör diyor ki son girdiğiniz üç şifre olmasın, tekrar eden sayı olmasın, başında sıfır, iki, bir ve dokuz olmasın ulan tam bir karmaşa yaşadım ya operatör karşısında ha siktir deyip kapattım telefonu.
biliyorum her şey çok daha güzel olacak ve ben bugünleri hayatımın koza ne kozasıysa işte o dönemi diyeceğim. değişik bir durum bu.
kollarım kaşınıyor, göremediğim bir canlı tarafından ısırılıyorum.
yarın çantamı toplayıp gidiyorum buralardan. uzak yerlere artık bakalım neler olacak.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar