bugün

liseli ateist

lisede ateisttim yaş oldu 30 hala ateistim. hala liseliyim galiba. Liseli ateist iyidir ama çekeceği çoktur. o yaşta bir çok sıkıntı çeker, sıyrıldığı düşünceler olur düşünme yöntemi değişir bunu kaldırmakta kolay değildir zor olanı seçmiştir.
© copyright 2005 - 2026