bugün
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- eski uludağ sözlük ortamı6
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- burç saçmalığı6
- erkek erkeğe açık oylaşmak6
- lip balm kullanan erkek5
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- falıma bakmak isteyen var mı4
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- online yazarlar8
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı3
- kadınlar neden aldatır17
- klimasız arabayla uzun yol gitmek2
- dont fuck with me tony4
- cut the crap4
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı5
- nofap6
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo2
- 0 0 74
- sedat pekmez18
- tarot falına inanan salak8
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde6
- anın görüntüsü16
- tekerlek kaşar4
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı2
- devşirmelik makamı13
- araba sürerken dinlenmemesi gereken şarkılar2
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- diamond bosphoruss denen yazar8
- gecenin kafa şişirmeyen şarkısı2
- 2026 dünya kupası15
- aldım kabul ettim4
- futbol8
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- cristiano ronaldo'nun 6 dünya kupası nda gol atmas2
- lionel messi11
- yeni temaya bir türlü alışamamak2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- günün şiiri5
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- özbekistan2
- portekiz2
10 yıl önce kulak çınlaması şikayeti ile doktora giden babamda çıkmış olan hastalık. önce devlet hastanesi doktoruna gitmişti babam hastanenin imkanlarında nazofarengial görüntüleme ünitesi bulunmamasından mütevellit!!, doktor babamı özel muayenesine çağırmıştı. ilk gün evde doktorun para kazanmak için bunu yaptığı görüşü hakim olmasına rağmen babam ertesi gün doktorun özel muayenesine gitmişti. görüntüleme işlemi yapılmış ve doktor tarafından normal olmayan bazı oluşumların varlığı tespit edilmiş ve parça alınarak patoloğa gönderilmişti.
sonucu almak için bir cuma günü laboratuara gitmiştik babamla kağıdı aldık hemen açtık sanki bişeyler anlayacakmışız gibi bakmaya başlamıştık..sonuç bölümünde ca(+) yazdığını gördüğümüzde ikimizinde başından aşağıya kaynar sular dökülmüştü. hemen doktorun yanına gittiğimizde doktor daha iyi bir araştırma yapılması için babamı izmir özel onkomer hastanesine sevk etti. hemen ertesi gün izmire gidip tekrar kontrole giren babamın sonucunun doğru olduğu ve babamın "çok az ömrünün kaldığı" doktor tarafından suratımıza söylendi.
izmirden ayrılıp salihliye döndüğümüzde sanki o gün hiç öyle bişey yaşanmamış gibi davranıyordu herkes birbirine.evde sanki psikolojik harp başlamıştı.2 gün geçmiş babamdan hiç ses çıkmıyordu. bu duruma dayanamayan annem biran evvel tedaviye başlaması gerektiğini babama anlattı.babam inatla daha önce 2 akrabasının uzun süre tedavi olmasına rağmen kanser hastalığından öldüğünü,zorlu tedavi sürecini yaşamak istemediğini,nasıl olsa doktorunda söylediği gibi az bir ömrünün kaldığını, kalan ömrünüde huzurlu yaşamak istediğini, sonucunda öleceğini söyleyerek tedaviyi reddetiyordu. 10 günlük bir uğraşın sonucunda babamı tedaviye kabul ettirip izmire götürdük.hergün izmire gidip gelip radyoterapi ve kemoterapi olan babam 8 ayın sonunda hastalığı yenmeyi başardı. 81 kilodan 33 kiloya kadar düşmüştü..yavaş yavaş kendini tamemen toplayan babam şuan eski haline döndü.
ama izmir onkomer hastanesinde görev yapan doktorun suratımıza sanki hiçbirşey hissetmeden, canı vereninde alanında allah olduğunu bilmeden "beyfendi çok fazla ömrünüz kalmadı tedavi olmak yada olmamak sizin insiyatifinizde" dediği günü hayatta unutamayacam.
allaha şükürler olsun çıkmadık candan ümit kesilmedi ve babam iyileşti ama doktorun o sözlerine karşılık biz babamı tedaviye ikna etmeseydik bunun vebalini doktor nasıl taşıyacaktı gerçekten çok merak ediyorum..
sonucu almak için bir cuma günü laboratuara gitmiştik babamla kağıdı aldık hemen açtık sanki bişeyler anlayacakmışız gibi bakmaya başlamıştık..sonuç bölümünde ca(+) yazdığını gördüğümüzde ikimizinde başından aşağıya kaynar sular dökülmüştü. hemen doktorun yanına gittiğimizde doktor daha iyi bir araştırma yapılması için babamı izmir özel onkomer hastanesine sevk etti. hemen ertesi gün izmire gidip tekrar kontrole giren babamın sonucunun doğru olduğu ve babamın "çok az ömrünün kaldığı" doktor tarafından suratımıza söylendi.
izmirden ayrılıp salihliye döndüğümüzde sanki o gün hiç öyle bişey yaşanmamış gibi davranıyordu herkes birbirine.evde sanki psikolojik harp başlamıştı.2 gün geçmiş babamdan hiç ses çıkmıyordu. bu duruma dayanamayan annem biran evvel tedaviye başlaması gerektiğini babama anlattı.babam inatla daha önce 2 akrabasının uzun süre tedavi olmasına rağmen kanser hastalığından öldüğünü,zorlu tedavi sürecini yaşamak istemediğini,nasıl olsa doktorunda söylediği gibi az bir ömrünün kaldığını, kalan ömrünüde huzurlu yaşamak istediğini, sonucunda öleceğini söyleyerek tedaviyi reddetiyordu. 10 günlük bir uğraşın sonucunda babamı tedaviye kabul ettirip izmire götürdük.hergün izmire gidip gelip radyoterapi ve kemoterapi olan babam 8 ayın sonunda hastalığı yenmeyi başardı. 81 kilodan 33 kiloya kadar düşmüştü..yavaş yavaş kendini tamemen toplayan babam şuan eski haline döndü.
ama izmir onkomer hastanesinde görev yapan doktorun suratımıza sanki hiçbirşey hissetmeden, canı vereninde alanında allah olduğunu bilmeden "beyfendi çok fazla ömrünüz kalmadı tedavi olmak yada olmamak sizin insiyatifinizde" dediği günü hayatta unutamayacam.
allaha şükürler olsun çıkmadık candan ümit kesilmedi ve babam iyileşti ama doktorun o sözlerine karşılık biz babamı tedaviye ikna etmeseydik bunun vebalini doktor nasıl taşıyacaktı gerçekten çok merak ediyorum..
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar