bugün

nokia c3 01

görünüm olarak albeni sahibi olsada içi boş bir nokia ürünü; symbian bile değil, fotoğraf çekimi beş mp' kameranın hakkını vermiyor, adobe flash zaten hak getire, google haritalar, navigasyon yanından bile geçmiyor vs vs. hangi akla hizmet bu cihaza 1 ghz' işlemci koymuşlardır ayrıca merak konusudur.

daha durun nokia'nın ağızına sıçacam.
© copyright 2005 - 2026