bugün
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- ismet gurbuz 202418
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması2
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba2
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek2
- küfreden kız iticiliği6
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi2
- wine me dine me2
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri7
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- beyaz otomobil satın almak15
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- yürüyüş partisi8
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı4
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- ilgi3
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- türkiye6
- saba makamı ile okunan ezan4
- bugün de meme atan olmaması13
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- düşük iq belirtileri4
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- makarna süzmek5
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- ibne penis nah3
- rabbin para vermesi4
- birader beyler biraderdirler3
- göbek adınız2
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- chp'deki değişimciler3
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 65 şut çekip gol atamamak5
100 metre ileriden bana doğru geliyordu.
tanrım, ne de mutluydu...
lise aşkım, fıstığım, esmer bombam artık başkasının elinde, başkasının belindeydi...
çarşının göbeğiydi burası. her zaman kalabalık olan sokak şimdi biraz tenhaydı. neredeyse lanet olası bi çalı önümden geçecek gibiydi. onlar yürüdükçe adımlarım yavaşlıyor, kalbim hızlanıyordu.
tanrım, ne de mutluydu...
yutkundum acı acı. manzara git gide koymaya başlıyordu..
kocasının elinde bebek arabası, içinde tatlı mı tatlı kız bebek, kolunda eski sevgilim ve güler yüzlü bir sohbet...
of ya, acaba bi dükkana mı dalsam?
tıpkı eskisi gibi yine kaçsam mı?
saklansam, ardıma bakmasam mı?
lanet olsun yaklaşıyorlar...
tanrım,
tanrım, ne de mutlular..
gördük artık birbirimizi, temas etti gözler kirlenmiş bedenlere ve top patlasa duymazdık sanki, kalp çıkmıştı yerinden. artık kaçış yoktu. onun yanından geçilecek ve yola devam edilecekti.
tanrım, ne de mutluydu...
daha sıkı sarıldı kocasına, bu sefer iki eliyle tuttu kolunu, hafifçe kafasını sürttü omzuna. tıpkı bir dişi aslan gibi sevdi erkeğini.. kıskandırdı, huylandırdı, pişman ettirdi bu sarhoş bedeni..
tanrım ama ne de mutluydu...
10 adım kalmıştı artık.
merhaba desem mi?
mutluluklar dilesem mi?
yoksa görmezden gelip yürümeye devam mı etsem?
of ya, yoksa şu dükkana mı dalsam ?
ama çok özledim sesini, bir kez duymak, doya doya gözüne bakmak, belki tokalaşmak, tenini tekrar hissetmek, kokusunu içime çekmek, ayrılığın acısını ta iliklerime kadar yaşa.. of tanrım aklıma mükait ol, neler düşünüyorum böyle, o evli ve baksana ne kadar da mutlu...
geldi işte, kahretsin 2 adım kaldı. yine caldion'nu fazla sıkmış.. off ya çok etkilendim. diyecem merhabayı ama.. hem delinin tekiyim ben.. banane ya diyecem işte...
peki, ya adama ayıp olursa ???
olmaz ya, niye ayıp olsun ki, gayet medeni bi adama benziyor.
ya eski sevgili cevap vermezse?
neden vermesin canım, altı üstü bi merhaba dicez.
ya vermezse ??
hagget, ya vermezse !! işte bunları düşüne düşüne geçtim yanlarından. ağzımı açıp ne bir merhaba, ne de yüzüne bakıp bir tebessüm edebildim. kızının ismini bildim ama..
kesin minel koymuştur dedim ve '' hanimiş benim minelim '' dedi geçerken. okşadı burnunu kızını severken..
tanrım, ne de mutluydu.
ve tanrım, n'olur bozma bunların huzurunu...
** tatlı ama tuzlu, ekşi ama acı garip bir his verir. yakar. yıkar **
tanrım, ne de mutluydu...
lise aşkım, fıstığım, esmer bombam artık başkasının elinde, başkasının belindeydi...
çarşının göbeğiydi burası. her zaman kalabalık olan sokak şimdi biraz tenhaydı. neredeyse lanet olası bi çalı önümden geçecek gibiydi. onlar yürüdükçe adımlarım yavaşlıyor, kalbim hızlanıyordu.
tanrım, ne de mutluydu...
yutkundum acı acı. manzara git gide koymaya başlıyordu..
kocasının elinde bebek arabası, içinde tatlı mı tatlı kız bebek, kolunda eski sevgilim ve güler yüzlü bir sohbet...
of ya, acaba bi dükkana mı dalsam?
tıpkı eskisi gibi yine kaçsam mı?
saklansam, ardıma bakmasam mı?
lanet olsun yaklaşıyorlar...
tanrım,
tanrım, ne de mutlular..
gördük artık birbirimizi, temas etti gözler kirlenmiş bedenlere ve top patlasa duymazdık sanki, kalp çıkmıştı yerinden. artık kaçış yoktu. onun yanından geçilecek ve yola devam edilecekti.
tanrım, ne de mutluydu...
daha sıkı sarıldı kocasına, bu sefer iki eliyle tuttu kolunu, hafifçe kafasını sürttü omzuna. tıpkı bir dişi aslan gibi sevdi erkeğini.. kıskandırdı, huylandırdı, pişman ettirdi bu sarhoş bedeni..
tanrım ama ne de mutluydu...
10 adım kalmıştı artık.
merhaba desem mi?
mutluluklar dilesem mi?
yoksa görmezden gelip yürümeye devam mı etsem?
of ya, yoksa şu dükkana mı dalsam ?
ama çok özledim sesini, bir kez duymak, doya doya gözüne bakmak, belki tokalaşmak, tenini tekrar hissetmek, kokusunu içime çekmek, ayrılığın acısını ta iliklerime kadar yaşa.. of tanrım aklıma mükait ol, neler düşünüyorum böyle, o evli ve baksana ne kadar da mutlu...
geldi işte, kahretsin 2 adım kaldı. yine caldion'nu fazla sıkmış.. off ya çok etkilendim. diyecem merhabayı ama.. hem delinin tekiyim ben.. banane ya diyecem işte...
peki, ya adama ayıp olursa ???
olmaz ya, niye ayıp olsun ki, gayet medeni bi adama benziyor.
ya eski sevgili cevap vermezse?
neden vermesin canım, altı üstü bi merhaba dicez.
ya vermezse ??
hagget, ya vermezse !! işte bunları düşüne düşüne geçtim yanlarından. ağzımı açıp ne bir merhaba, ne de yüzüne bakıp bir tebessüm edebildim. kızının ismini bildim ama..
kesin minel koymuştur dedim ve '' hanimiş benim minelim '' dedi geçerken. okşadı burnunu kızını severken..
tanrım, ne de mutluydu.
ve tanrım, n'olur bozma bunların huzurunu...
** tatlı ama tuzlu, ekşi ama acı garip bir his verir. yakar. yıkar **
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar