bugün

fenerbahçe nin şampiyonlar ligi ne alınması

anasını satayım şike yapıyorlar üstüne ceza almıyorlar bide yıldırım suçluyken geri serbest bırakılıyor üstüne beşiktaş a ceza veriliyor sanki koca avrupa da bir bizim takımımızın para sorunu varmış gibi üstümüze geliniyor yerim lan böyle adaleti de futbolu da soğuttunuz lan.
© copyright 2005 - 2026