bugün
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- velvet23
- dincilerin ingiltere sevdası4
- kemalist dünya19
- bir gecede cahil kaldık5
- herzevekil'in biraz şey olması5
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- hızlı para kazanmanın yolları14
- akplilerin akpye oy verme nedenleri3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- birader yazar olmak13
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- maklube2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- allah9
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- chp kemalist değil sosyal demokrat bir partidir2
- canımın sürekli hamburger çekmesi5
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- galatasaray lobisi9
- aile evinde yaşamak7
- duş almak2
- üniversitelerin gereksiz olması9
- adana kızları2
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar2
- cemevinde hain kemal sloganları8
- özelden bir hanım yazar tarafından zorbalanmak2
- evlenene kadar sadece anal yapan kız3
- 2026 dünya kupası24
- cik cik vs bik bik3
- futbol19
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- seri gizli artı oy veren melek3
- sigmund freud'un koltuğu4
- 26 haziran 20264
- amerika birleşik devletleri7
- türkiye9
- devletin her şeye karışması3
- egay sucukcu birader2
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- kemalistler9
- arda güler4
- karınızın adını asfalta yazar mısınız2
tüm zamanların en iyi dizilerinden biri olarak sezon finali mi dizi finali mi yaptığı anlaşılamamış mükemmel dizidir. müthiş seneryosu, talihsiz cinayet olayı, kurgusu mükemmelik sıfatını bu diziye hakkettirmiştir. beğenmeyen çıkmıştır illa ki ancak maksat sadece eleştirel bir gözle bakmak ise aynı türde, aynı tarzda bir yapımı alternatif olarak öner ki bizde kıyaslama yapalım. atarımızı da yaptıktan sonra devam edelim...
--spoiler--
25 bölüm hiç görmediğimiz ( afişte resim ve ilk bölüm kovalamaca sahnesinde arkadan görünüm dışında ) sadece resmini gördüğümüz rosie larsen 26. bölümde flashbacklerle karşımıza çıkmıştır. rosie larsen'ın çektiği video, ailenin orada onu izlemesi, videonun içeriği çok ama çok dokunaklıydı. burası resmen içime işledi. dizinin hiç bir bölümünü izlemeyen eşim bile duygulandı. ayrıca rosie yi çok daha farklı hayal etmiştim. bu bile ters köşe yapmıştır. zira hep depresif isyankar biraz da kaşar bir rosie hayal ettim...
holder : we got the bad guy...
linden : who is that ?
diyaloğu tüm zamanların en iyi final konuşmasıdır. rosie larsen' ı aslında kimse öldürmek istememiştir. gelişen olaylar sonucu rosie ölmüştür. tam bir cinayet bile değildir. teyzesi bagajda ölü biri var sanarken, jamie ne yapacağını düşünmektedir. işte bu sırada sevgilisini bir beladan kurtardığını düşünen terry aplamız arabanın vitesini boşa almak suretiyle çığlıklar içinde rosienin boğulmasına sebep olmuştur. gerçekten çok çok başarılı bir hikaye... pek tahmin edilebilir de değil...15. dakkika katili gösterip hafif bir belli etme olsada önceki bölümler düşünüldüğünde hikayenin buraya geleceği pek tahmin edilememiştir. zira ben rosienin oldukça bilinçli ve hunharca bir şekilde öldürüldüğünü düşünmekteydim.
anlayamadığım tek şey richmond çakma idealistinin neden gwena kapıyı gösterdiğidir. ayrıca kızılderili kaşarla ittifak ı yeniden yapmıştır. madem adi bir herifsin o zaman gwen idealdir. ayrıca kızılderiliye başta neden atar yaptın ? sanki sadece burası havada kalmış gibi gözüküyor.
--spoiler--
bu dizinin bütün ödülleri toplaması gerekiyor...bakalım ne olacak seneye....
--spoiler--
25 bölüm hiç görmediğimiz ( afişte resim ve ilk bölüm kovalamaca sahnesinde arkadan görünüm dışında ) sadece resmini gördüğümüz rosie larsen 26. bölümde flashbacklerle karşımıza çıkmıştır. rosie larsen'ın çektiği video, ailenin orada onu izlemesi, videonun içeriği çok ama çok dokunaklıydı. burası resmen içime işledi. dizinin hiç bir bölümünü izlemeyen eşim bile duygulandı. ayrıca rosie yi çok daha farklı hayal etmiştim. bu bile ters köşe yapmıştır. zira hep depresif isyankar biraz da kaşar bir rosie hayal ettim...
holder : we got the bad guy...
linden : who is that ?
diyaloğu tüm zamanların en iyi final konuşmasıdır. rosie larsen' ı aslında kimse öldürmek istememiştir. gelişen olaylar sonucu rosie ölmüştür. tam bir cinayet bile değildir. teyzesi bagajda ölü biri var sanarken, jamie ne yapacağını düşünmektedir. işte bu sırada sevgilisini bir beladan kurtardığını düşünen terry aplamız arabanın vitesini boşa almak suretiyle çığlıklar içinde rosienin boğulmasına sebep olmuştur. gerçekten çok çok başarılı bir hikaye... pek tahmin edilebilir de değil...15. dakkika katili gösterip hafif bir belli etme olsada önceki bölümler düşünüldüğünde hikayenin buraya geleceği pek tahmin edilememiştir. zira ben rosienin oldukça bilinçli ve hunharca bir şekilde öldürüldüğünü düşünmekteydim.
anlayamadığım tek şey richmond çakma idealistinin neden gwena kapıyı gösterdiğidir. ayrıca kızılderili kaşarla ittifak ı yeniden yapmıştır. madem adi bir herifsin o zaman gwen idealdir. ayrıca kızılderiliye başta neden atar yaptın ? sanki sadece burası havada kalmış gibi gözüküyor.
--spoiler--
bu dizinin bütün ödülleri toplaması gerekiyor...bakalım ne olacak seneye....
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar