bugün
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- velvet23
- dincilerin ingiltere sevdası4
- kemalist dünya19
- bir gecede cahil kaldık5
- herzevekil'in biraz şey olması5
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- hızlı para kazanmanın yolları14
- akplilerin akpye oy verme nedenleri3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- birader yazar olmak13
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- maklube2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- allah9
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- chp kemalist değil sosyal demokrat bir partidir2
- canımın sürekli hamburger çekmesi5
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- galatasaray lobisi9
- aile evinde yaşamak7
- duş almak2
- üniversitelerin gereksiz olması9
- adana kızları2
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar2
- cemevinde hain kemal sloganları8
- özelden bir hanım yazar tarafından zorbalanmak2
- evlenene kadar sadece anal yapan kız3
- 2026 dünya kupası24
- cik cik vs bik bik3
- futbol19
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- seri gizli artı oy veren melek3
- sigmund freud'un koltuğu4
- 26 haziran 20264
- amerika birleşik devletleri7
- türkiye9
- devletin her şeye karışması3
- egay sucukcu birader2
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- kemalistler9
- arda güler4
- karınızın adını asfalta yazar mısınız2
2x12'de "sizi finalde göt edicem olm" deyip 2x12'de yani finalde göt eden amc dizisidir.
hadi onun görevi bizi göt etmek ama ben göt olcamı bile bile izlediğim halde nasıl göt olabiliyorum lan!
merak etmeyin cinayet olayını girmicem izleyin kendiniz göt olun ama
rossie larson'un o 2 dakikalık videosu sikti attı resmen beni.
akıtığım salya-sümük helal olsun.
o değilde 3. sezon olcak mı şimdi?
yok yok adam gibi bi yorum yazmazsam çatlarım ama burda spoiler var uyarıyorum!
--spoiler--
baştan şunu belirteyim rosie'nin o iki dakikalık videosunu izlerken hem ağladım hem bu işe karışan herkese küfrettim yemin ediyorum
yazık lan kızın ne hayalleri varmış... 2 oy, bir sik, ha bi de para uğruna harcadınız kızı!
larson ailesi tam yeni bi'şeylere başlıcaz derken ikinci darbeyle yıkıldılar, can almak o kadar mı kolay teri'cim maykıl'ın aşkı o kadar mı gözünü kör etti senin?
ceymi'de hafiften sosyopatlık sezmiştim ama kampanya için bu kadar ileri gidebileceği...
emin değildim valla ama o da saykoymuş meğer, "herşeyi senini için yaptım" ne demek amk aşık mısın adama kanında ibnelik var da biz mi göremedik?
ne bu bağlılık riçmın allah sanki, bi de üstüne ahkam kesiyosun
"sen aslında öyle birisi değilsin bik bik bik..." değilsen ne diye götünü yırttın lan kampanya için?
miç de gezdi-tozdu geldi amk sonra "rozi'yi arkada bırakmak istemiyom"... lan ne diye çektin gittin o zaman duraydın çocuklarının başında...
neyse allahtan sten teri'yi sikmedi de işler daha da ber karışmadı...
gelelim dedektiflere; lindan'nın geçmişte bişeyler yaşadığını biraz biraz hafiften o takıntılı halinden anlamıştık zaten
ama bu evlatlık olayları cineyatleri çözmek istemesindeki absessif-kombulsif bilmem neleri çok iyiydi dizide bence,
ne var ki finalde dolder'ın "ceset bulduk hadi lindan amınakoyalım yine ortalığın" teklifini geri çevirmesi
"sikerim cinayetlerinizi lan çöz çöz nereye kadar hepsinin sonunda öğrendiğimiz sikilmiş hayatlar ve cesetler" deyip arabadan inmesi
geleceğe umutla bakmasa da bunu değiştirmek istemesinin bir işareti bence,
şimdi asıl 3. sezon olursa orda ne yapacak onu merak ediyorum ben.
ortağı holder da aynı bokun laciverti aslında eroinle sikilmiş hayatını düzene sokmaya çalışırken lindan'ın saykoluğundan etkilenip onu da madara ettiler
ama sonunda çözdüler "ben haticeye değil neticeye bakarım" diyerekten bulunan cesede gitti o da...
temiz kalabilirse onda iş var ama ya...
garip bi şekilde lindan'la kimyaları uysa da tek başına daha başarılı olur bence
(bende kariyer planlamacısı oldum amk bu ne be)
yalnız o değil de en çok şu derın ibnesinin yaptıkları kanıma dokundu lan,
ceymi onun için insan öldürdü,
gwen'in yemediği halt kalmadı,
bacaklarını kaybettin lan göt,
herşey düzeni devam ettirmek için miydi?
velhasıl bu cinayet aslında evrenin rosie larsen'a bir oyunudur,o kadar pozitif enerjiyi kaldıramadı evren ve yanlış zamanda yanlış yerde olan rosie, sten'in mafya babası eski patronunun adamlarının riçmın için gömdüğü kemiklerin nedenini kızıl derili hatunun maykılın ve ceyminin toplandığı odada kazara öğrenince kaderin ona ağlarını örmeye başladığını anladı aslında ama elinden bi'şey gelmedi kurtulmak adına... yalnız son darbe ironiktir, her zaman onu destekleyen ana yarısı teyzesi teri, metresi olduğu maykıl uğruna bagajda kim olduğuna bakmadan arabayı suya salıverir. güya maykıl'la mutlu olcaklarını zanneder, başkasının mutsuzluğu üzerine mutlu olunmıycanı öğretmediler mi sana teri'cim, ha?
--spoiler--
böylece bir sezonun sonuna daha geliriz, bizim zamanımızla 2 sezon yani 2 sene dizi zamanında 26 günde çözülen cinayetten ne alıyoruz peki: zaman kötü kolla götü
hadi onun görevi bizi göt etmek ama ben göt olcamı bile bile izlediğim halde nasıl göt olabiliyorum lan!
merak etmeyin cinayet olayını girmicem izleyin kendiniz göt olun ama
rossie larson'un o 2 dakikalık videosu sikti attı resmen beni.
akıtığım salya-sümük helal olsun.
o değilde 3. sezon olcak mı şimdi?
yok yok adam gibi bi yorum yazmazsam çatlarım ama burda spoiler var uyarıyorum!
--spoiler--
baştan şunu belirteyim rosie'nin o iki dakikalık videosunu izlerken hem ağladım hem bu işe karışan herkese küfrettim yemin ediyorum
yazık lan kızın ne hayalleri varmış... 2 oy, bir sik, ha bi de para uğruna harcadınız kızı!
larson ailesi tam yeni bi'şeylere başlıcaz derken ikinci darbeyle yıkıldılar, can almak o kadar mı kolay teri'cim maykıl'ın aşkı o kadar mı gözünü kör etti senin?
ceymi'de hafiften sosyopatlık sezmiştim ama kampanya için bu kadar ileri gidebileceği...
emin değildim valla ama o da saykoymuş meğer, "herşeyi senini için yaptım" ne demek amk aşık mısın adama kanında ibnelik var da biz mi göremedik?
ne bu bağlılık riçmın allah sanki, bi de üstüne ahkam kesiyosun
"sen aslında öyle birisi değilsin bik bik bik..." değilsen ne diye götünü yırttın lan kampanya için?
miç de gezdi-tozdu geldi amk sonra "rozi'yi arkada bırakmak istemiyom"... lan ne diye çektin gittin o zaman duraydın çocuklarının başında...
neyse allahtan sten teri'yi sikmedi de işler daha da ber karışmadı...
gelelim dedektiflere; lindan'nın geçmişte bişeyler yaşadığını biraz biraz hafiften o takıntılı halinden anlamıştık zaten
ama bu evlatlık olayları cineyatleri çözmek istemesindeki absessif-kombulsif bilmem neleri çok iyiydi dizide bence,
ne var ki finalde dolder'ın "ceset bulduk hadi lindan amınakoyalım yine ortalığın" teklifini geri çevirmesi
"sikerim cinayetlerinizi lan çöz çöz nereye kadar hepsinin sonunda öğrendiğimiz sikilmiş hayatlar ve cesetler" deyip arabadan inmesi
geleceğe umutla bakmasa da bunu değiştirmek istemesinin bir işareti bence,
şimdi asıl 3. sezon olursa orda ne yapacak onu merak ediyorum ben.
ortağı holder da aynı bokun laciverti aslında eroinle sikilmiş hayatını düzene sokmaya çalışırken lindan'ın saykoluğundan etkilenip onu da madara ettiler
ama sonunda çözdüler "ben haticeye değil neticeye bakarım" diyerekten bulunan cesede gitti o da...
temiz kalabilirse onda iş var ama ya...
garip bi şekilde lindan'la kimyaları uysa da tek başına daha başarılı olur bence
(bende kariyer planlamacısı oldum amk bu ne be)
yalnız o değil de en çok şu derın ibnesinin yaptıkları kanıma dokundu lan,
ceymi onun için insan öldürdü,
gwen'in yemediği halt kalmadı,
bacaklarını kaybettin lan göt,
herşey düzeni devam ettirmek için miydi?
velhasıl bu cinayet aslında evrenin rosie larsen'a bir oyunudur,o kadar pozitif enerjiyi kaldıramadı evren ve yanlış zamanda yanlış yerde olan rosie, sten'in mafya babası eski patronunun adamlarının riçmın için gömdüğü kemiklerin nedenini kızıl derili hatunun maykılın ve ceyminin toplandığı odada kazara öğrenince kaderin ona ağlarını örmeye başladığını anladı aslında ama elinden bi'şey gelmedi kurtulmak adına... yalnız son darbe ironiktir, her zaman onu destekleyen ana yarısı teyzesi teri, metresi olduğu maykıl uğruna bagajda kim olduğuna bakmadan arabayı suya salıverir. güya maykıl'la mutlu olcaklarını zanneder, başkasının mutsuzluğu üzerine mutlu olunmıycanı öğretmediler mi sana teri'cim, ha?
--spoiler--
böylece bir sezonun sonuna daha geliriz, bizim zamanımızla 2 sezon yani 2 sene dizi zamanında 26 günde çözülen cinayetten ne alıyoruz peki: zaman kötü kolla götü
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar