bugün
- düşün ki o bunu okuyor17
- dünya5
- kolu kıllı kız3
- türk moğol kardeştir3
- velvet13
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- coğrafya2
- hızlı para kazanmanın yolları4
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- 2026 dünya kupası20
- futbol13
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- sözlük kızlarının vücutları15
- iveco daily3
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı4
- gülüm diyen kız10
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- aşk her şeyi affeder mi4
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- yılmaz güney12
- falıma bakmak isteyen var mı24
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- kuzenin içine boşalmak14
- haiti4
- haram ile cömertlik yapmak3
- gün gelecek dün olacak5
- fas4
- kılıçdaroğlu cemaati4
- otokar sultan2
- 25 haziran 2026 fas haiti maçı2
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi7
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması2
- kadınlar başımızın tacıdır2
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- yazarların saç şekillendirme taktikleri3
- yılmaz güney hayranı solcu feminist3
- beğenmediğin bir yerde durmak2
- insanın bilebilen bir varlık olması4
- bir insanı hakkından mahrum etmek2
- geceye bir ayet bırak3
- tatlım diyen kız2
- sözlüğün siyaset meydanı olması3
- kemal kılıçdaroğlu18
- anın görüntüsü18
- hayat nasıl yaşanmalı2
- 24 haziran 2026 bosna hersek katar maçı2
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek8
abi nasıl iştir ben anlamıyorum. cidden anlamıyorum.
dün bu şahıs girdiği bir entrysinde "bifincancay a aynen şöyle şöyle dedim" diyerek bana attığı özel mesajı değiştirme ve makaslama yoluyla yayınlamıştı. ben de kendisinin bana bu tür bir mesaj atmadığını belirtip, attığı mesajın aslını içeren bir yazı yazmıştım.
yazıyı yazdıktan iki saat sonra "entrylerde özel mesajlar ifşa edilmemelidir" gerekçesiyle yazım silindi. eyvallah. iyi hoş.
bunun üzerine ben de kendisinin özel mesaj ifşa eden entrysini şikayet ettim, benim yazı iki saat içinde silindiği halde onunki üzerinden yaklaşık 24 saat geçmesine rağmen hala duruyor.
hani sayıyorum.. önce dörttü.. sonra 3 tane daha eklendi diye hatırlıyorum. 7. sonra iki tane daha galiba. etti 9. dokuz moderatör. (tam bilmiyorum sayısını kusura bakmayın) ve sayısını bilmediğim kadar yetkili.
bu yetkililerin ve bi deste moderatörün tam olarak kaç tanesi iş görmekte şu an acaba? hepsi kankammış ya bi de anasını satiim.. sevgili kankalarım, bir şikayeti 2 saatte silerken öbürünü neden 24 saatte silmiyorsunuz?
sadece o da değil. bu oylama saçmalığından ötürü ettiğim şikayete tam bir müdahele etmek için de 40 saat beklemeselerdi ben bugün haksız yere: "asosyal", "ezik" "kendini oyluyo" "herkes birbirine takıyo" "panpiş" gibi yaftalar yemezdim diye düşünüyordum.
her neyse, bu da silinmesin önlem alalım, tekrar söylüyorum: bifincancay a şöyle şöyle mesaj attım derken gerçeği söylemeyen yazardır. gelip de bana "ya bak adam sana ne güzel neşeli günler demiş sileyim öyle bişey yoksa demiş.. sen niye hala dırdır ediyon" demeyin. beni yormayın artık. öyle bişey yok. o ifade yalan. "neşeli günler dilerim" yok? "istersen sileyim" yok. yalan. anlatabiliyor muyum?
mesajın gerçek halini format dışı olduğu için yayınlayamıyorum. ettiği tehditleri de ona keza. yani şöyle bir formatımız halihazırda mevcut: "yazarların attığı mesajları entrynizde ifşa edemezsiniz. ancak çarpıtıp, oynayıp, üzerine eklemeler ve çıkartmalar yapıp yayınlayabilirsiniz. orada sıkıntı yok."
nasıl? güzel format di mi?
bu, insanlık için son derece gereksiz; ancak benim iç huzurum için çok gerekli olan yazıyı alcapon un şu sözüyle bitirmek istiyorum.
"küçükken her akşam tanrı ya bana bir bisiklet vermesi için dua ederdim sonra tanrı nın çalışma şeklinin bu olmadığını anladım ertesi sabah gidip kendime yeni bir bisiklet çaldım ve her akşam tanrı ya günahlarımı affetmesi için dua ettim."
eğer bu entry de "polemik unsuru içeren entry" gerekçesiyle silinir de ben karşımda yine muhatap bulamazsam, bu sefer ben de beyfendinin nick altımda bulunan polemik unsuru içeren entrylerini sildiricem. ama 24 saatte ama 48 saatte ama 1 yılda. ne zaman keyfine gelirse moderasyonun.
ben de bundan sonra bisiklet çalıyorum anasını satiim. allah affetsin artık.
dün bu şahıs girdiği bir entrysinde "bifincancay a aynen şöyle şöyle dedim" diyerek bana attığı özel mesajı değiştirme ve makaslama yoluyla yayınlamıştı. ben de kendisinin bana bu tür bir mesaj atmadığını belirtip, attığı mesajın aslını içeren bir yazı yazmıştım.
yazıyı yazdıktan iki saat sonra "entrylerde özel mesajlar ifşa edilmemelidir" gerekçesiyle yazım silindi. eyvallah. iyi hoş.
bunun üzerine ben de kendisinin özel mesaj ifşa eden entrysini şikayet ettim, benim yazı iki saat içinde silindiği halde onunki üzerinden yaklaşık 24 saat geçmesine rağmen hala duruyor.
hani sayıyorum.. önce dörttü.. sonra 3 tane daha eklendi diye hatırlıyorum. 7. sonra iki tane daha galiba. etti 9. dokuz moderatör. (tam bilmiyorum sayısını kusura bakmayın) ve sayısını bilmediğim kadar yetkili.
bu yetkililerin ve bi deste moderatörün tam olarak kaç tanesi iş görmekte şu an acaba? hepsi kankammış ya bi de anasını satiim.. sevgili kankalarım, bir şikayeti 2 saatte silerken öbürünü neden 24 saatte silmiyorsunuz?
sadece o da değil. bu oylama saçmalığından ötürü ettiğim şikayete tam bir müdahele etmek için de 40 saat beklemeselerdi ben bugün haksız yere: "asosyal", "ezik" "kendini oyluyo" "herkes birbirine takıyo" "panpiş" gibi yaftalar yemezdim diye düşünüyordum.
her neyse, bu da silinmesin önlem alalım, tekrar söylüyorum: bifincancay a şöyle şöyle mesaj attım derken gerçeği söylemeyen yazardır. gelip de bana "ya bak adam sana ne güzel neşeli günler demiş sileyim öyle bişey yoksa demiş.. sen niye hala dırdır ediyon" demeyin. beni yormayın artık. öyle bişey yok. o ifade yalan. "neşeli günler dilerim" yok? "istersen sileyim" yok. yalan. anlatabiliyor muyum?
mesajın gerçek halini format dışı olduğu için yayınlayamıyorum. ettiği tehditleri de ona keza. yani şöyle bir formatımız halihazırda mevcut: "yazarların attığı mesajları entrynizde ifşa edemezsiniz. ancak çarpıtıp, oynayıp, üzerine eklemeler ve çıkartmalar yapıp yayınlayabilirsiniz. orada sıkıntı yok."
nasıl? güzel format di mi?
bu, insanlık için son derece gereksiz; ancak benim iç huzurum için çok gerekli olan yazıyı alcapon un şu sözüyle bitirmek istiyorum.
"küçükken her akşam tanrı ya bana bir bisiklet vermesi için dua ederdim sonra tanrı nın çalışma şeklinin bu olmadığını anladım ertesi sabah gidip kendime yeni bir bisiklet çaldım ve her akşam tanrı ya günahlarımı affetmesi için dua ettim."
eğer bu entry de "polemik unsuru içeren entry" gerekçesiyle silinir de ben karşımda yine muhatap bulamazsam, bu sefer ben de beyfendinin nick altımda bulunan polemik unsuru içeren entrylerini sildiricem. ama 24 saatte ama 48 saatte ama 1 yılda. ne zaman keyfine gelirse moderasyonun.
ben de bundan sonra bisiklet çalıyorum anasını satiim. allah affetsin artık.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar