ayrı yazılan de

"dahi" anlamındaki -de, -da ayrı yazılır. iyelik eki ise bitişik yazılır. dikkat edilmezse cümlenin anlamını çitlembik edebilir.
"ben de sana geliyorum"(ben dahi ...).
"bende bir emanetin var" (benim üzerimde, benim iyeliğimde ...).
© copyright 2005 - 2026