bugün

kukla

geçen gün istiklalde karşılaştım. bir lira var mı abi dedi. verdim gitti tavuk döner + ayran aldı. yazık la.

he bu arada esnaf osbirci diye sesleniyordu. anlamadım niye acaba. çok garip.
© copyright 2005 - 2026