bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- nofap3
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı10
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- sedat pekmez18
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- tarot falına inanan salak8
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- aldım kabul ettim4
- futbolun eskiden güzel olması3
- arkadaşlar çok güzelsiniz2
- kadınlar neden aldatır16
- online yazarlar3
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- diamond bosphoruss denen yazar8
- geceye bir zülfü livaneli şarkısı bırak2
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- dolandırılan insanların genel özellikleri2
- fransız arabaları3
- devşirmelik makamı13
- lionel messi11
- biz arap değiliz biz türk üz8
- bazı alimler2
- kafaya bir kurşun tüm ağrıyı keserdi2
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- cehennemin alt seviyelerine inme sebebi2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- türk telekom port zammı4
- portekiz özbekistan maçı saat 20 de trt 1 de2
- erkekler neden aldatır2
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- cayenne4
- berlin'e gidip sokaklarda kaybolmak2
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- askerlik9
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- cristiano ronaldo dos santos aveiro2
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- kadında güzellik aramayan erkek6
- sürekli esnemek6
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- helal olsun be2
- 0 0 73
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- ithal et2
- kıskançlık5
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek6
Kendime tanım buldum sözlük. "aptal". fazlasıyla ciddiyim bu konuda karşımdakine bitmek bilmeyen sonsuz bir güvenim var. o ne derse doğru ne söylese haklı. öyle günler geçirdim ki kendi düşüncelerim önemsiz oldu o bir laf etmişse mutlak doğru oldu. nasıl kendimi bu kadar değersizleştirdim bunlar ne ara oldu düşününce kafayı yiyecek gibi oluyorum.
aşk bu muydu yani? kendini unutmak tek onunla bütün olmak? yahu aptal! bütün olmaktan kastın kalplerin bütün olması olmasın? sen niye beynini kullanmayı unutup kendini onda yaşatıyorsun ki? niye mantığını devre dışı bırakıyorsun ki? bak bakayım o aynısını yapıyor mu? kimdi hatırlayamadım bir zat-ı muhterem " aşkın gelişi aklın gidişi " demişti. ispatıyım.
ömrümce duymadığım lafları duydum ondan. ama söyleyen "o"ydu diye takmadım. beni seviyor o da dedim bana değer veriyorum dedim. beni aldatmaz asla dedim. baya kendi oluşturduğum bir aşkı tek başıma yaşamışım. onca zaman verdim ben sana? kalbimi verdim? sensiz eksiktim ben resmen. yoktum.
peki şimdi sen nerdesin? " cehennemin dibinde " demeye bile dayanamıyorum hani ölürsün falan diye korkuyorum. sen şimdi başka kızların yanındasın. defol git desem de kalbim kal diye çok bağırdı.
" söyle bana küçük adam herşey biter mi? " bitiyormuş. hem de herşey ve herkes gidiyormuş. arkasına bile bakmadan. kimse karşısında olmadığım kadar güçsüzüm onun yanında. lanet olsun ki benimle sadece gönül eğlendiren birine gönül verdim. keşke değseydin onca zamana. geçmişte senden saygıyla bahsedebilseydim. benim için acı bir tecrübesin. ötesi yok. hala seviyorum hem de sana rağmen. ama bana ait olmayan kalbinle birlikte git. kime, nereye gidersen git.
şimdi bunları okuyamayacaksın. okusaydın direkt laf sokma çabasına girerdin böylesi daha iyi. basit bir insanla kendimce büyük bir aşk yaşamışım. aptalım!
itiraf yazının başında ve sonun bas bas bağırıyor.
aşk bu muydu yani? kendini unutmak tek onunla bütün olmak? yahu aptal! bütün olmaktan kastın kalplerin bütün olması olmasın? sen niye beynini kullanmayı unutup kendini onda yaşatıyorsun ki? niye mantığını devre dışı bırakıyorsun ki? bak bakayım o aynısını yapıyor mu? kimdi hatırlayamadım bir zat-ı muhterem " aşkın gelişi aklın gidişi " demişti. ispatıyım.
ömrümce duymadığım lafları duydum ondan. ama söyleyen "o"ydu diye takmadım. beni seviyor o da dedim bana değer veriyorum dedim. beni aldatmaz asla dedim. baya kendi oluşturduğum bir aşkı tek başıma yaşamışım. onca zaman verdim ben sana? kalbimi verdim? sensiz eksiktim ben resmen. yoktum.
peki şimdi sen nerdesin? " cehennemin dibinde " demeye bile dayanamıyorum hani ölürsün falan diye korkuyorum. sen şimdi başka kızların yanındasın. defol git desem de kalbim kal diye çok bağırdı.
" söyle bana küçük adam herşey biter mi? " bitiyormuş. hem de herşey ve herkes gidiyormuş. arkasına bile bakmadan. kimse karşısında olmadığım kadar güçsüzüm onun yanında. lanet olsun ki benimle sadece gönül eğlendiren birine gönül verdim. keşke değseydin onca zamana. geçmişte senden saygıyla bahsedebilseydim. benim için acı bir tecrübesin. ötesi yok. hala seviyorum hem de sana rağmen. ama bana ait olmayan kalbinle birlikte git. kime, nereye gidersen git.
şimdi bunları okuyamayacaksın. okusaydın direkt laf sokma çabasına girerdin böylesi daha iyi. basit bir insanla kendimce büyük bir aşk yaşamışım. aptalım!
itiraf yazının başında ve sonun bas bas bağırıyor.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar