bugün
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- ismet gurbuz 202418
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması2
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba2
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek2
- küfreden kız iticiliği6
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi2
- wine me dine me2
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri7
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- beyaz otomobil satın almak15
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- yürüyüş partisi8
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı4
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- ilgi3
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- türkiye6
- saba makamı ile okunan ezan4
- bugün de meme atan olmaması13
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- düşük iq belirtileri4
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- makarna süzmek5
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- ibne penis nah3
- rabbin para vermesi4
- birader beyler biraderdirler3
- göbek adınız2
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- chp'deki değişimciler3
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 65 şut çekip gol atamamak5
o tek vodkayı içmicektim.
zordur amk, hem de çok zor.. dal sarkar ama kartal kalkmaz.
günü birlik sevişen biri olarak izninizle size başımdan geçen ibret verici bu olayı anlatmak isterim, anlatayım da ders alın amk.
çok afadersiniz ama yürüyorum o gün. altımda ne araba var ne de hatun. bildiğiniz yayayım yani.. moral sıfır.. 2 fake hesabım silik olmuş sarhoşum. kafamda moderatörler sevişiyo '' ben yakaladım ben yakaladım '' diye çığlık atıyolar. salca köşeye sıkışmış kırbaçlanıyor sanki '' tamam july vurma sen yakaladın '' diyor. onthemove yükleniyor ' o mu ben mi ' diye. sonata ''siktirin gidin ben yakaladım'' diyor. çıldırmışlar amk. başım çatlıyor.
bu baş ağrısıyla dalıyorum internet cafeye.
amacım eğlenmek tabi. hem sarhoşluğu üzerimden atıp hem neşelenmek. ( arkadaşlar inanın ne zaman morelim bozuk olsa açar mahmut tuncer şhowu izlerim. senelerdir hiç bi bölümünü kaçırmadım. arşivi bile mevcut. bayılıyom adama )
hülasa ben de gittim oturdum 10 numaralı masaya. açtım mahmut şhowu. göz ucuyla da 23 numarayı süzüyorum. duvar dibindeki bilgisayar oluyo kendisi. hani paso porno seyredilen o bilgisayar. elaman kalkarsa hemen kurulacam oraya. şahin k ile kekeme'yi izlicem. onlar da çok komik amk. onları izlemekte ayrı bi keyif.
neyse baktım 4 tane küçük çocuk koşa koşa cafeye girdi. 10-12 yaşlarında sevimli afacanlar. half life oynayacaklarmış. bi tanesi döndü; abi dedi kalabalık olsun sen de oynar mısın? bi an şaşırdım amk. bi tuhaf oldum.. ama çocukları çok seven, onlarla vakit geçirmekten mutlu olan biri olarak '' tabi neden olmasın '' dedim.
kurdular bunlar oyunu ve başladık oynamaya. amını siktimin piçleri daha 3 adım atmadan öldürmeye başladı. mazukalar, oklar, el bombaları.. sikiyolardı belamı. canlanır canlanmaz tekrar ölüyodum. sağ üst köşede sürekli ''yaşar yarar'' yazıyodu. en çok o öldürüyodu beni. kalktım ayağa 'kim lan bu yaşar piçi' dedim . içlerindeki en küçüğü 'abi benim' dedi. senin dedim amına koyim, lan bırak da iki lokma ateş edelim dedim. güldü bu. al abi bunlara et dedi. bi baktım piç yukardan böcek salıyor viyng viyng viyng üzerime üzerime geliyo böcekler . benim elimde de levye var. ne anlarım oyundan amk. yedi böcekler.
neşeleneyim derken gittikçe delirmeye başladım. dedim bari duvarın arkasına saklanayım öldürmesinler piçler. geçtim sik gibi dikiliyorum. pusudayım. gelen olursa ateş etcem. ulan bi baktım rırrrrrrr rırrrrr diye sesler geliyor. kesin dedim bi bok olcak. bu ses hiç hayra ala.. diyemeden hoopp yine öldüm amk. yine yaşar yarar yazdı. duvarı delip öldürdü piç. eeeehh dedim sikerim böyle oyunu. delirdim amk. kalkıp yaşarın kafasına tokatı yapıştırdım. kulaklığı düştü kafasından 'niye vuruyon abi' dedi. adam ol lan göt, daha birinize bi mermi sıkmışlığım yok, bırakın öldürmeyi, ateş etmeyin bana dedim. tırstı piç, tamam abi ateş etmicem söz dedi. ulan baktım haggetten kimse ateş etmiyo.
indim aşağı, aldım mazukayı dolanıyom orta yerde. in cin top oynuyo amk. kimse yok. balkonlar, odalar modalar bom boş. dedim çıktınız mı lan oyundan nerdesiniz piçler. nükleerin ordayız abi, ahan da çalıştırıyoz dedi. daaaaaaannntt daaaaaannntt bastı düğmeye hırbo. '' koş abi kapılar kapanmadan yetiş'' dedi. hatırlıyodum zate o kısmı. binaya girmezsem ölcektim. girdim tünele koştum binaya doğru. telaş yaptım amk. danntt dantttt yetişmeliydim.
bitirdim tüneli. ateş edeni sikerim deyip daldım halikopter pistine. zıplaya zıplaya koşuyorum. yarılıyo ibneler. kapı yarım olmuş kapandı kapanacak. yaşar bağırdı, abi dedi merdivenleri kullan yetişemezsin. hemen yöneldim merdivene, başladım tırmanmaya. yarıya kadar çıktım küt yere düştüm, yarıya kadar çıktım küt yine düştüm. lan dedim noluyor amk. in çık in çık merdiveni boşaltacaz. resmen osbir çekiyoz. yaşar gülmeye başladı ahaha kapaklar da kapandı yetişemedin abi dedi. ve gümmmmmm.. ekran bembeyaz. öldüm amk.
artık yaşar'ın saçından kavrayıp kafasını klavyeye geçirme vakti gelmişti. sik kadar veletler resmen benimle dalga geçiyordu. sokarım oyuna da sizi de deyip kaltım ayağa, kalkar kalkmaz 23 numaranında kalktığını gördüm. şanslıydı piçler. döndüm hemen cafeciye ' abi beni 10 dan 23 e aktarır mısın '' diyecek iken benle beraber 4 kişinin daha 23 numaraya geçme isteğini duydum. lan nasıl bi cafeydi böyle? iyice sarhoş olmuş, amı götü dağıtmıştım. 23 üde kaybettik.
şeytan dedi tut yaşar'ın koltuğunu aç kapıyı vur t sandalyesine gitsin yola piç. çiğnesin araba amk. bu cafe de daha fazla durursam kesin şeytana uyacaktım ve dediğim gibi çocukları çok sevdiğimden hemen hesap ödeyip çıktım cafeden.
senteliyordum. alkol iyice etkisini göstermeye başladı. etim lime lime çekiliyor sanki omzuma biri dokunuyordu.
- baksana len geri zekalı.
bu ses tanıdık geldi.
- sana diyom baksana be
arkamı dönüp baktığımda konstrmatrislik yapan şebnem'i gördüm. meğer omzuma dürtme hissi veren oymuş. '' ne arıyon kız burda '' dedim.
- izinliyim kukla, rakı aldım gel bana, tek gitmez bu.
zaten ayıkken kimse içelim demez amk. alemin kanunu bu. tamam deyip takıldım peşine. o kafayla ' boğaz köprüsüne atlamaya gidiyoz'' dese yine takılırım. '' götümüze yarrak dövmesi çizcez '' dese hiç üşenmem donu da sıyırırım. tuhafım.
ve tüm tuhaflığımla girdik eve, bak dedim şebnem sevişmiceksek gideyim ben. zate fuul doluyum. kikiki deyip güldü 'bayılıyom senin konuşmalarına ' deyip yumuldu dudağıma ' duş alalım açılırsın ' dedi. hem öpüyor hem de elini yavaş yavaş pipime doğru götürüyodu.
tanrım noluyordu burada. şu ana kadar çoktan göbek deliğime gelmesi gerekiyordu. fakat hiç kıpırdamıyordu. sibel kekilli, alexsi texas, angeline joli, jasmine haynet lan yardım ett !
- hayırdır kuki
+ şey şebnem.
- sikin elim de şu an farkında mısın?
+ ya ben
- sünüyo resmen ya. kaldır hadi.
+ olmuyo işte, moralim çok bozuk.
baktım olmuyo yalan kandırdım amk. hisliyim, ölen arkadaşımı çok özledim falan dedim. ben bile inandım amk. neredeyse ağlıyacam o mod'a girdim. az bişey dertleşip iki kadeh içtikten sonra ayrıldım yanından. yol da yürürken aklıma uzun zaman önce bar da vodka içerken nasihat veren yaşlı amca geldi. ey dedi yeğen eğer vodka içersen, kuş ölür erkenden.
soktuğmun ihtiyarı meğer haklıymış. çünkü o bilgili, o deneyimliydi. kuşum bi kere bile ciklemedi.
sinirlendim tabi. attım sigarayı girdim eve. kuşum iyice gebersin diye bu sefer buz koymadım kadehe.
ey yaşar yarar!
bu da senin şerefine. *
zordur amk, hem de çok zor.. dal sarkar ama kartal kalkmaz.
günü birlik sevişen biri olarak izninizle size başımdan geçen ibret verici bu olayı anlatmak isterim, anlatayım da ders alın amk.
çok afadersiniz ama yürüyorum o gün. altımda ne araba var ne de hatun. bildiğiniz yayayım yani.. moral sıfır.. 2 fake hesabım silik olmuş sarhoşum. kafamda moderatörler sevişiyo '' ben yakaladım ben yakaladım '' diye çığlık atıyolar. salca köşeye sıkışmış kırbaçlanıyor sanki '' tamam july vurma sen yakaladın '' diyor. onthemove yükleniyor ' o mu ben mi ' diye. sonata ''siktirin gidin ben yakaladım'' diyor. çıldırmışlar amk. başım çatlıyor.
bu baş ağrısıyla dalıyorum internet cafeye.
amacım eğlenmek tabi. hem sarhoşluğu üzerimden atıp hem neşelenmek. ( arkadaşlar inanın ne zaman morelim bozuk olsa açar mahmut tuncer şhowu izlerim. senelerdir hiç bi bölümünü kaçırmadım. arşivi bile mevcut. bayılıyom adama )
hülasa ben de gittim oturdum 10 numaralı masaya. açtım mahmut şhowu. göz ucuyla da 23 numarayı süzüyorum. duvar dibindeki bilgisayar oluyo kendisi. hani paso porno seyredilen o bilgisayar. elaman kalkarsa hemen kurulacam oraya. şahin k ile kekeme'yi izlicem. onlar da çok komik amk. onları izlemekte ayrı bi keyif.
neyse baktım 4 tane küçük çocuk koşa koşa cafeye girdi. 10-12 yaşlarında sevimli afacanlar. half life oynayacaklarmış. bi tanesi döndü; abi dedi kalabalık olsun sen de oynar mısın? bi an şaşırdım amk. bi tuhaf oldum.. ama çocukları çok seven, onlarla vakit geçirmekten mutlu olan biri olarak '' tabi neden olmasın '' dedim.
kurdular bunlar oyunu ve başladık oynamaya. amını siktimin piçleri daha 3 adım atmadan öldürmeye başladı. mazukalar, oklar, el bombaları.. sikiyolardı belamı. canlanır canlanmaz tekrar ölüyodum. sağ üst köşede sürekli ''yaşar yarar'' yazıyodu. en çok o öldürüyodu beni. kalktım ayağa 'kim lan bu yaşar piçi' dedim . içlerindeki en küçüğü 'abi benim' dedi. senin dedim amına koyim, lan bırak da iki lokma ateş edelim dedim. güldü bu. al abi bunlara et dedi. bi baktım piç yukardan böcek salıyor viyng viyng viyng üzerime üzerime geliyo böcekler . benim elimde de levye var. ne anlarım oyundan amk. yedi böcekler.
neşeleneyim derken gittikçe delirmeye başladım. dedim bari duvarın arkasına saklanayım öldürmesinler piçler. geçtim sik gibi dikiliyorum. pusudayım. gelen olursa ateş etcem. ulan bi baktım rırrrrrrr rırrrrr diye sesler geliyor. kesin dedim bi bok olcak. bu ses hiç hayra ala.. diyemeden hoopp yine öldüm amk. yine yaşar yarar yazdı. duvarı delip öldürdü piç. eeeehh dedim sikerim böyle oyunu. delirdim amk. kalkıp yaşarın kafasına tokatı yapıştırdım. kulaklığı düştü kafasından 'niye vuruyon abi' dedi. adam ol lan göt, daha birinize bi mermi sıkmışlığım yok, bırakın öldürmeyi, ateş etmeyin bana dedim. tırstı piç, tamam abi ateş etmicem söz dedi. ulan baktım haggetten kimse ateş etmiyo.
indim aşağı, aldım mazukayı dolanıyom orta yerde. in cin top oynuyo amk. kimse yok. balkonlar, odalar modalar bom boş. dedim çıktınız mı lan oyundan nerdesiniz piçler. nükleerin ordayız abi, ahan da çalıştırıyoz dedi. daaaaaaannntt daaaaaannntt bastı düğmeye hırbo. '' koş abi kapılar kapanmadan yetiş'' dedi. hatırlıyodum zate o kısmı. binaya girmezsem ölcektim. girdim tünele koştum binaya doğru. telaş yaptım amk. danntt dantttt yetişmeliydim.
bitirdim tüneli. ateş edeni sikerim deyip daldım halikopter pistine. zıplaya zıplaya koşuyorum. yarılıyo ibneler. kapı yarım olmuş kapandı kapanacak. yaşar bağırdı, abi dedi merdivenleri kullan yetişemezsin. hemen yöneldim merdivene, başladım tırmanmaya. yarıya kadar çıktım küt yere düştüm, yarıya kadar çıktım küt yine düştüm. lan dedim noluyor amk. in çık in çık merdiveni boşaltacaz. resmen osbir çekiyoz. yaşar gülmeye başladı ahaha kapaklar da kapandı yetişemedin abi dedi. ve gümmmmmm.. ekran bembeyaz. öldüm amk.
artık yaşar'ın saçından kavrayıp kafasını klavyeye geçirme vakti gelmişti. sik kadar veletler resmen benimle dalga geçiyordu. sokarım oyuna da sizi de deyip kaltım ayağa, kalkar kalkmaz 23 numaranında kalktığını gördüm. şanslıydı piçler. döndüm hemen cafeciye ' abi beni 10 dan 23 e aktarır mısın '' diyecek iken benle beraber 4 kişinin daha 23 numaraya geçme isteğini duydum. lan nasıl bi cafeydi böyle? iyice sarhoş olmuş, amı götü dağıtmıştım. 23 üde kaybettik.
şeytan dedi tut yaşar'ın koltuğunu aç kapıyı vur t sandalyesine gitsin yola piç. çiğnesin araba amk. bu cafe de daha fazla durursam kesin şeytana uyacaktım ve dediğim gibi çocukları çok sevdiğimden hemen hesap ödeyip çıktım cafeden.
senteliyordum. alkol iyice etkisini göstermeye başladı. etim lime lime çekiliyor sanki omzuma biri dokunuyordu.
- baksana len geri zekalı.
bu ses tanıdık geldi.
- sana diyom baksana be
arkamı dönüp baktığımda konstrmatrislik yapan şebnem'i gördüm. meğer omzuma dürtme hissi veren oymuş. '' ne arıyon kız burda '' dedim.
- izinliyim kukla, rakı aldım gel bana, tek gitmez bu.
zaten ayıkken kimse içelim demez amk. alemin kanunu bu. tamam deyip takıldım peşine. o kafayla ' boğaz köprüsüne atlamaya gidiyoz'' dese yine takılırım. '' götümüze yarrak dövmesi çizcez '' dese hiç üşenmem donu da sıyırırım. tuhafım.
ve tüm tuhaflığımla girdik eve, bak dedim şebnem sevişmiceksek gideyim ben. zate fuul doluyum. kikiki deyip güldü 'bayılıyom senin konuşmalarına ' deyip yumuldu dudağıma ' duş alalım açılırsın ' dedi. hem öpüyor hem de elini yavaş yavaş pipime doğru götürüyodu.
tanrım noluyordu burada. şu ana kadar çoktan göbek deliğime gelmesi gerekiyordu. fakat hiç kıpırdamıyordu. sibel kekilli, alexsi texas, angeline joli, jasmine haynet lan yardım ett !
- hayırdır kuki
+ şey şebnem.
- sikin elim de şu an farkında mısın?
+ ya ben
- sünüyo resmen ya. kaldır hadi.
+ olmuyo işte, moralim çok bozuk.
baktım olmuyo yalan kandırdım amk. hisliyim, ölen arkadaşımı çok özledim falan dedim. ben bile inandım amk. neredeyse ağlıyacam o mod'a girdim. az bişey dertleşip iki kadeh içtikten sonra ayrıldım yanından. yol da yürürken aklıma uzun zaman önce bar da vodka içerken nasihat veren yaşlı amca geldi. ey dedi yeğen eğer vodka içersen, kuş ölür erkenden.
soktuğmun ihtiyarı meğer haklıymış. çünkü o bilgili, o deneyimliydi. kuşum bi kere bile ciklemedi.
sinirlendim tabi. attım sigarayı girdim eve. kuşum iyice gebersin diye bu sefer buz koymadım kadehe.
ey yaşar yarar!
bu da senin şerefine. *
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar