bugün
- kemalist dünya7
- kadir mısıroğlu'nun soyu10
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- allah5
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi5
- cemevinde hain kemal sloganları2
- galatasaray lobisi5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı22
- nilsu berfin aktaş2
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü3
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- kemalistler8
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- aşure3
- arda güler2
- en son ne aldınız2
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı6
- yeni bir kitaba başlama sorunu2
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı2
- yazarların imza parfümleri14
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- uğurcan çakır2
- venezuela6
- hızlı para kazanmanın yolları11
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- 2026 dünya kupası22
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- sözlüğün tadının kaçması4
- falıma bakmak isteyen var mı24
- türk kızı egosu6
- futbol17
- dünya11
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- mutluluğun fark edilmemesi8
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- düşün ki o bunu okuyor16
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- üniversitelerin gereksiz olması3
kesinlikle alışveriş yapılmaması gereken bir şirket. bir vesile ile bu adamlara bulaştıysanız geçmiş olsun. uzatmadan olaylar olaylar kısmına geçiyorum.
yeni taşınmakta olduğum evimin küçük odasını çalışma odası olarak kullanmaya niyetlendim. araştırma geliştirme faaliyetlerinden sonra ihtiyacım olan mobilyaları koçtaş'tan temin etmeye karar verdim. iki adet kitaplık, çalışma masası, yanar dönerli koltuk ve bir adet kanepe aldım. ürünlerimin ödemesini yaptım, nakliye ve kata çıkarma için ekstra ücret ödedim. buraya kadar her şey çok güzeldi. facia bundan sonra başladı. hafta içi çalıştığım için teslimatın cumartesi yapılmasını istedim. 2 ile 6 arasında geleceğiz gelmeden önce haber veririz dediler. teslimat için tam saat söyleyin ona göre program yapalım dedim, böyle bir şey mümkün değilmiş. hadi neyse bütün gün bu arkadaşları bekledik, 5 gibi geldiler. ürünler kata taşındı. montaj kısmına geldik. kanepenin ambalajını çıkardım ve süprizz. kanepeyi tutan yaylar kırılmış yahut üretim hatası nedeniyle 15 cm kadar sola kaymış. bu nedenle kullanılamaz durumda. koçtaş'ı aradım. ürünün alfemo'ya ait olduğunu oradan yetkililerin gelip kontrol etmesi gerektiğini söylediler. eyvallah dedim ve beklemeye başladım. 1 hafta oldu ne arayan var ne soran. daha sonra ben alfemo'yu aradım. geldiler ürünün fotoğraflarını çekip fabrikaya göndereceklerini söylediler. oradan bilgi almadan değişim yapmıyoruz dediler. eyvallah dedim beklemeye başladım. bir hafta geçti ne arayan ne soran oldu. tekrar alfemo'yu aradım. biz ürünleri koçtaş'a sorunsuz teslim ediyoruz beyfendi, ürün taşınırken hasarlanmış, değişimi yapması gereken koçtaş dediler. eyvallah dedim koçtaş'ı aradım. karşıma çıkan yetkili bize alfemo'dan böyle bir bilgi gelmedi dedi. arayıp bilgi almalarını istedim. bakın hala delirmedim dikkatinizi çekiyorum. ilerleyen süreçte 3 kere koçtaş'ı 2 kere alfemoyu arayarak nihayetinde ürünün değişeceği bilgisini aldım. burada bitti zannediyorsanız yanılıyorsunuz.
koçtaş'tan biri arayıp "beyefendi hangi gün müsaitsiniz, ürününüzün değişimini yapmak için geleceğiz" dediler. cumartesi dedim. 2 ile 6 arasında geliriz dediler. olmaz 2 den önce gelin 2 den sonra işim var dedim. kabul ettiler. hayret ettim nasıl kabul ettiler diye. meğer yalan söylüyorlarmış. cumartesi geldi saat 1 oldu aradım. ürünlerinizi kamyona koyuyoruz 2 olmadan gelecek dediler. bu arada mağaza ile ev arası 25 km falan. saat 2 oldu, aradım. 15 dakika sonra oradayız dediler. 3 oldu aradım, hiç bir şey söyleyemediler. ahmet bey mehmet bey'e o da ayşe hanım'a yönlendirdi. saat 4 oldu tekrar aradım 45 dakika sonra geleceğiz dediler. sonuç itibari ile beşbuçuk civarında geldiler ve ürünü değiştirdiler.
gelen ürünü montaj için açtığımda baza kısmının alt bölmesini kapatan parçanın sağdan 1 cm dışarıya taştığını gördüm. çalışmasını engelleyecek bir durum yok ama özensiz işçilik bariz bir şekilde ortada. daha fazla uğraşamayacağım için pes ettim ve bu şekilde kullanmaya karar verdim.
bunca yalanı utanmadan söyleyen ve beni mağdur eden şirket yetkilileri ise arayıp bir özür bile dilemediler.
bunlar benim koçtaş ile ilgili kişisel tecrübelerim. umarım size bir yardımı dokunur.
yeni taşınmakta olduğum evimin küçük odasını çalışma odası olarak kullanmaya niyetlendim. araştırma geliştirme faaliyetlerinden sonra ihtiyacım olan mobilyaları koçtaş'tan temin etmeye karar verdim. iki adet kitaplık, çalışma masası, yanar dönerli koltuk ve bir adet kanepe aldım. ürünlerimin ödemesini yaptım, nakliye ve kata çıkarma için ekstra ücret ödedim. buraya kadar her şey çok güzeldi. facia bundan sonra başladı. hafta içi çalıştığım için teslimatın cumartesi yapılmasını istedim. 2 ile 6 arasında geleceğiz gelmeden önce haber veririz dediler. teslimat için tam saat söyleyin ona göre program yapalım dedim, böyle bir şey mümkün değilmiş. hadi neyse bütün gün bu arkadaşları bekledik, 5 gibi geldiler. ürünler kata taşındı. montaj kısmına geldik. kanepenin ambalajını çıkardım ve süprizz. kanepeyi tutan yaylar kırılmış yahut üretim hatası nedeniyle 15 cm kadar sola kaymış. bu nedenle kullanılamaz durumda. koçtaş'ı aradım. ürünün alfemo'ya ait olduğunu oradan yetkililerin gelip kontrol etmesi gerektiğini söylediler. eyvallah dedim ve beklemeye başladım. 1 hafta oldu ne arayan var ne soran. daha sonra ben alfemo'yu aradım. geldiler ürünün fotoğraflarını çekip fabrikaya göndereceklerini söylediler. oradan bilgi almadan değişim yapmıyoruz dediler. eyvallah dedim beklemeye başladım. bir hafta geçti ne arayan ne soran oldu. tekrar alfemo'yu aradım. biz ürünleri koçtaş'a sorunsuz teslim ediyoruz beyfendi, ürün taşınırken hasarlanmış, değişimi yapması gereken koçtaş dediler. eyvallah dedim koçtaş'ı aradım. karşıma çıkan yetkili bize alfemo'dan böyle bir bilgi gelmedi dedi. arayıp bilgi almalarını istedim. bakın hala delirmedim dikkatinizi çekiyorum. ilerleyen süreçte 3 kere koçtaş'ı 2 kere alfemoyu arayarak nihayetinde ürünün değişeceği bilgisini aldım. burada bitti zannediyorsanız yanılıyorsunuz.
koçtaş'tan biri arayıp "beyefendi hangi gün müsaitsiniz, ürününüzün değişimini yapmak için geleceğiz" dediler. cumartesi dedim. 2 ile 6 arasında geliriz dediler. olmaz 2 den önce gelin 2 den sonra işim var dedim. kabul ettiler. hayret ettim nasıl kabul ettiler diye. meğer yalan söylüyorlarmış. cumartesi geldi saat 1 oldu aradım. ürünlerinizi kamyona koyuyoruz 2 olmadan gelecek dediler. bu arada mağaza ile ev arası 25 km falan. saat 2 oldu, aradım. 15 dakika sonra oradayız dediler. 3 oldu aradım, hiç bir şey söyleyemediler. ahmet bey mehmet bey'e o da ayşe hanım'a yönlendirdi. saat 4 oldu tekrar aradım 45 dakika sonra geleceğiz dediler. sonuç itibari ile beşbuçuk civarında geldiler ve ürünü değiştirdiler.
gelen ürünü montaj için açtığımda baza kısmının alt bölmesini kapatan parçanın sağdan 1 cm dışarıya taştığını gördüm. çalışmasını engelleyecek bir durum yok ama özensiz işçilik bariz bir şekilde ortada. daha fazla uğraşamayacağım için pes ettim ve bu şekilde kullanmaya karar verdim.
bunca yalanı utanmadan söyleyen ve beni mağdur eden şirket yetkilileri ise arayıp bir özür bile dilemediler.
bunlar benim koçtaş ile ilgili kişisel tecrübelerim. umarım size bir yardımı dokunur.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar