bugün
- düşün ki o bunu okuyor17
- dünya5
- kolu kıllı kız3
- türk moğol kardeştir3
- velvet13
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- coğrafya2
- hızlı para kazanmanın yolları4
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- 2026 dünya kupası20
- futbol13
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- sözlük kızlarının vücutları15
- iveco daily3
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı4
- gülüm diyen kız10
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- aşk her şeyi affeder mi4
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- yılmaz güney12
- falıma bakmak isteyen var mı24
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- kuzenin içine boşalmak14
- haiti4
- haram ile cömertlik yapmak3
- gün gelecek dün olacak5
- fas4
- kılıçdaroğlu cemaati4
- otokar sultan2
- 25 haziran 2026 fas haiti maçı2
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi7
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması2
- kadınlar başımızın tacıdır2
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- yazarların saç şekillendirme taktikleri3
- yılmaz güney hayranı solcu feminist3
- beğenmediğin bir yerde durmak2
- insanın bilebilen bir varlık olması4
- bir insanı hakkından mahrum etmek2
- geceye bir ayet bırak3
- tatlım diyen kız2
- sözlüğün siyaset meydanı olması3
- kemal kılıçdaroğlu18
- anın görüntüsü18
- hayat nasıl yaşanmalı2
- 24 haziran 2026 bosna hersek katar maçı2
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek8
evet efendim, durum şundan ibaret;
erkek yazarların mı, bayan yazarların mı daha iyi oylandığı sorunsalı.
bayan yazarlar daha iyi oylanıyor. bayan yazarların daha iyi oylandığını nerden mi biliyorum? şöyle ki bilader, sözlükte x adlı yazar kişisinin (isim vermeyeceğim) bir başlık hakkında yaptığı tanım en beğenilen entryler arasına giriyorsa, sadece facebook iletileriyle karmasının g.tü tavan yapıyorsa, argolu veya açık seçik entryleri coşuyorsa ve işte budur üstat'a ekleniyorsa bu da ulu sözlüğün yadsınamaz bir gerçeğidir.
asıl sıkıntılı olan durum, böyle durumlardan dolayı kaliteli yazarların ortaya çıkmayışıdır. önemli değil, bayan yazarlara artı verilse de umrumda olmaz, fakat kaliteli nitelikte entryleri oylamayıp, başka nitelikte entryleri oylarsan uludağ sözlük kim iyi yazmış, kim kötü yazmış ortaya çıkmayacak, ayrıca iyi yazan yazar(erkek te olsa, bayan da olsa) hakkı yenilmiş olacaktır.
bakınız; ben bayan yazarlara (+) oy vermeyin demiyorum. kaliteli entryleri, tespitleri, başlıkları varsa ver bilader, sana kimse verme demiyor. ama elini vicdanına koy sayın sözlük yazarı, kalitesiz, niteliksiz entryleri varsa şukulama. ayrıca, o senin (+) verdiğini görmüyor. ha, özel mesaj atıp (bkz: artını verdim güzel kardeşim) diyorsan orası ayrı.
burhan abimiz aşağıdaki video'da * konuyu çok güzel özetlemiştir:
http://www.videoseyret.or...op-sifonyer-macerasi.html *
hadi eyvallah..
zorunlu tanım: nefes altın yeter (!) mantığıyla oylama yapıldığı gerçeğidir.
erkek yazarların mı, bayan yazarların mı daha iyi oylandığı sorunsalı.
bayan yazarlar daha iyi oylanıyor. bayan yazarların daha iyi oylandığını nerden mi biliyorum? şöyle ki bilader, sözlükte x adlı yazar kişisinin (isim vermeyeceğim) bir başlık hakkında yaptığı tanım en beğenilen entryler arasına giriyorsa, sadece facebook iletileriyle karmasının g.tü tavan yapıyorsa, argolu veya açık seçik entryleri coşuyorsa ve işte budur üstat'a ekleniyorsa bu da ulu sözlüğün yadsınamaz bir gerçeğidir.
asıl sıkıntılı olan durum, böyle durumlardan dolayı kaliteli yazarların ortaya çıkmayışıdır. önemli değil, bayan yazarlara artı verilse de umrumda olmaz, fakat kaliteli nitelikte entryleri oylamayıp, başka nitelikte entryleri oylarsan uludağ sözlük kim iyi yazmış, kim kötü yazmış ortaya çıkmayacak, ayrıca iyi yazan yazar(erkek te olsa, bayan da olsa) hakkı yenilmiş olacaktır.
bakınız; ben bayan yazarlara (+) oy vermeyin demiyorum. kaliteli entryleri, tespitleri, başlıkları varsa ver bilader, sana kimse verme demiyor. ama elini vicdanına koy sayın sözlük yazarı, kalitesiz, niteliksiz entryleri varsa şukulama. ayrıca, o senin (+) verdiğini görmüyor. ha, özel mesaj atıp (bkz: artını verdim güzel kardeşim) diyorsan orası ayrı.
burhan abimiz aşağıdaki video'da * konuyu çok güzel özetlemiştir:
http://www.videoseyret.or...op-sifonyer-macerasi.html *
hadi eyvallah..
zorunlu tanım: nefes altın yeter (!) mantığıyla oylama yapıldığı gerçeğidir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar