bugün

baba radyo

saipsiz üstadım tarafından şu an haberim olan radyo. çok fena çalıyor yeminle.

bu arada ismimizi verdik ya üstadım. koministimam diye. * isim ağır olunca söylenmiyor demi. *

öğrenmiş olduk ki radyolar sözlükler kadar esnek değilmiş. * ama gene de süpermiş. ağzına sağlık.
© copyright 2005 - 2026