bugün

nar

vahşi kapitalizm ve tatlı su devrimcilerine göndermelerle dolu, vasatın biraz üstünde olan film.

" bazen doğru olan yanlıştır ". repliği güzeldi.

"kapıcı : paraya her zaman ihtiyaç var ama biz de de vicdan var

doktor :- ne demek şimdi o ?

kapıcı : hiç, eski bir kelime !! "

bu replik de iyiydi.

ayrıca filmin son sahnesinden bir şey anlayan varsa beri gelsin.

edit: beri gelen arkadaş Drygt ' a teşekkürler. *
© copyright 2005 - 2026