bugün

uludağ üniversitesi 2012 bahar şenlikleri

organizasyonu, daha ilk günden berbat olan şenlik. yeni türkü konserinde nispeten sahneye yakın durmamıza rağmen, hiçbir şey duyamadık. o ses sistemi bizim evin salonuna anca yeterdi. tam bir rezalet. adamlara çok ayıp oldu.
© copyright 2005 - 2026