bugün

tahin ile pekmez

(#15295680)

adam tarihçi beyler...

--spoiler--
"gidin ve düşmanı temizleyin, anadolu'nun ermenistan ve rumistan yapılmasına izin vermeyin"
--spoiler--

(bkz: ingilizler türkiye yi bir an önce işgal etmelidir)
(bkz: ümidimi allah tan sonra ingiltere ye bağladım)
(bkz: vahdettin iyi bir ingiliz dostudur)
(bkz: vahdettin in ingiliz casusu olduğu gerçeği)
(bkz: ben daima ingiltere dostu ve destekçisi oldum)
(bkz: ingiliz ve yunan orduları halifenin ordusudur)
(bkz: atatürk ve arkadaşları hakkındaki idam fermanı)
(bkz: dürrizade fetvası)
(bkz: kuvayi inzibatiye)
(bkz: heyet i nasiha)

--spoiler--
"cumhuriyet kurun, beni kovun, osmanlı'yı yıkın"
--spoiler--

(bkz: vahdettin in harington a yazdığı mektup).

daha vahdettin'in nasıl kaçtığını bilmez, ancak ezberlediği zaman gazetesi başlıkları üzerinden tartışma yapacak kadar da iddialı.

gerçi; "cahil ile etme sohbet fıttırırsın cam ile alma taharet yırttırırsın" demişler.
yine de tartışmak istiyorsa hodri meydan..

(bkz: mustafa kemal i samsun a vahdettin yolladı tezi/@diken bey)
(bkz: inglizlerin mustafa kemal i devirme planı)
(bkz: vahdettin in millerand a yazdığı mektup)
(bkz: vahdeddin in amerikan başkanına yazdığı mektup)
(bkz: ankara tahtımı tehlikeye düşürüyor)
(bkz: vahdettin in hain olduğu gerçeği)

edit:
bildiği çok şey varmış, ama havasında değilmiş..
olsun, bekleriz havaya girmesini... bir yere kaçmıyoruz ya?
© copyright 2005 - 2026