bugün

1 hafta boyunca sözlükte cimbomla dalga geçmek

galatasaraylılar hiç üzülmesin. çünkü onların uefa kupası var.

Ne oldu maçı siz hak ettiniz mi diyeceği mi zannettiniz ? Fenerbahçem oynadı kazandı. Ben böyle baskı kuran böyle pozisyona giren karşısındaki takımı bu kadar terbiye eden bir takım daha izlemedim. Daha kaçırdıklarımız girse maç 5-1 falan biterdi. sanki fenerbahçe-galatasaray değilde barcelona-galatasaray maçı gibiydi.Fenerbahçe-güngören belediyeside olabilir tabi. seçim sizin.
© copyright 2005 - 2026