bugün

vahdettin haindir diyene kafam girsin

"sultan vahdettin hain değil diyene kafam girsin" diye nidalar atan kişiliksizi duyup yetişen haklı vatandaş sözüdür. biraz argo kullanmasının sebebi de karşı tarafından argo kullanmasıdır. olmaması gerekirdi ama olmuş, biraz ihtiyatlı olmak gerekiyor. karşılıklı saygı esas olmalı.

edit: kafa diye bahsedilen uzuv malumunuzdur. saygılar.
© copyright 2005 - 2026