bugün

türkiye ekonomisinin 2012 de yüzde 6 büyümesi

bize sürekli büyüyen bir şeyler var zaten.

ekonomisini büyüten kesimlerin ülke nüfusuna oranını açıklasalar keşke bir de. halkın alım gücünü birebir açıklayan enflasyonu nasıl hesapladıklarını, hangi kalemleri o hesaba dahil ettiklerini açıklasalar.. işsizlik oranlarını açıklasalar, dış borcumuz ve cari açığımızı açıklasalar.. bu değerler akp hükümeti ilk kurulduğunda kaçmış şimdi kaç olmuş onu bir açıklasalar.. o zaman anlardık bizi kimin bir şeylerini büyüttüğünü.

kalkmışın imanı olmazmış gerçi. yani durmak yok, sikilmeye devam efenim.

saygılar.
© copyright 2005 - 2026