bugün

subjektif entry

anlama kıtlığı olanların gammazladığı entry.

enrtry'de iyelik eki varsa eğer, "ahanda bu entry sübjektif" diye gammazlayanlar, okuduğunu anlamayanlardır.

yazarın başına gelmiş bir olayı "benim de başıma gelmiştir" olarak tanımlaması ve bir cümle daha ekleyerek açıklaması, sübjektife girmez. geneli bilgilendirir ve o olayın görülme sıklığına işaret eder.

azıck izan lazım yani. o da çok az var burada.
© copyright 2005 - 2026