bugün
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- aylık 375 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- öndeki bir tutam saçına çok özen gösteren kel2
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi3
- israil'in lübnan da işgali sürdürme mesajı2
- küfreden kız iticiliği7
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı5
- ismet gurbuz 202418
- rte'nin 2028 adaylığının açıklanması2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba2
- 2002 dünya kupası üçüncülük maçı2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler8
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması3
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek3
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak5
- beyaz otomobil satın almak15
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri7
- ankara4
- yürüyüş partisi8
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması2
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bugün de meme atan olmaması13
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- wine me dine me2
- türkiye6
- saba makamı ile okunan ezan4
- ilgi3
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- düşük iq belirtileri4
- makarna süzmek5
- anın görüntüsü15
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- 65 şut çekip gol atamamak5
iyidir hoştur da, bazen de çok sıkıcı bir hal almaya başlar. çünkü komşunun bu huyu ( vakitli vakitsiz gelişi) kişiyi sinirlendirebilir. zira insanın günü gününü tutmaz, sinirli olduğu anlarda vardır. mesela yalnız kalmak isteyebilir...
izninizle size bu konu hakkında başımdan geçen ibret verici çüküş hikayemi anlatmak isterim;
çok afedersiniz ama o gün iş yerindeyim. bildiğin çalışıyorum. sözlüğe bile girecek vaktim yok.
am var dediler geldik bkzını patlatmaya hasret kalmışım. çok sinirliyim. hani insan yüzü görmek istemiyorum desem yeridir. düşünün öğlen sevişmesi molasına bile çıkmamışım. kapadım odaya kendimi harıl harıl çalışıyor, çalışırkende sürekli saate bakıyorum. ve nihayet iş yeri paydos sevişme saati geliyor. arkadaşlar inanın şirket çıksın gitsin diye, en sona ben kalayım diye, yalandan yere oyalanıp duruyorum. kimsenin sıfatını görmek, muhatap olmak istemiyorum.
ama işe yarıyor mu?
nah yarıyor aferdersin. zira kapıya çıktığımda figen hanımı görüyorum.( finans müdürüdür kendisi , bi hoplattım yürüyüşü değişti. başka bi eserimde bunu da kaleme alacağım ) baktım soğuktan tir tir titriyor. ulan dedim beni görmeden şöyle sessizce parmak uçlarımda uzayım, kıyıdan kıyıdan yol alayım dedim.
- şşttt kukla nereye?
+ ( ananın ) şey ben eve gidiyom figen
- ne yani sevişmicek miyiz bugün ?
+ kusura bakma ama bünyemi dinlerdirmeliyim. hem aşırı gerginim.
- adi herif, külot bile giymemiştim senin için
+ lan bi siktir git, bi rahat bırakın beni ya.
diyerek, tabiri caizse böyle bağıra çağra figenden kurtulmuştum. ağladı kız. hıçkırarak arabasına bindi. oysa o benim için külot bile giymemişti. en sevdiğim fantazimi yapabilmem için ( eve girer girmez sırtını soğuk duvara yapıştırıp, ayak üstü bi fişek patlatma şeysi için ) külot bile giymemişti ve ben onun kalbini kırmıştım. kızdım kendime, başka kalpler kırmamak adına hızlı hızlı eve gittim. 2 kara poşet bira alıp binaya girdim.
keşke girmeseydim. su faturaları gelmiş amk. arkadaşlar yani gerçekten yok böyle bi şey. sanki sınanıyorum. zira girer girmez peşimden yeni evli çift girdi.(yeni taşındılar, 4 ay oldu ) bana ; 56 lira gelmiş. bunlara da 12 lira. kudurdum amk, delirdim. tutamadım kendimi ve 'sevişmiyonuz mu lan siz' deyü çığlık attım.
+ kukla ayıp oluyo ama ha.
- ne ayıbı 12 lira fatura mı olur lan göt.
+ abi eşimin ya
- başlatma abine, yürüyün gidin sevişin, delirtmeyin lan beni.
tırstı bunlar, koşa koşa merdivenleri çıkıp eve girdiler. ben de ayakkabıları çıkarıp kendi evime girdim. soyunup dökündükten sonra bi bira açıp koltuğa oturdum. tam şehzade mustafanın halvetini seyrederken zırrrr diye kapı çaldı. hay senin kapına deyip açtım. gelen tabi ki komşu kızı kezban dı.
- gene noldu kezban.
+ yok bişey kukla. bi sevişip çıkacam, çok canım sıkıldı.
- amacınız ne, neyin peşindesiniz şerefsizim çözemiyorum.
+ hihihi almıcak mısın beni içeri?
- almıcam kezban, kusura bakma ama lütfen siktir git.
+ sevişmeden şurdan şuraya gitmem. bağımlılık yaptın bi kere. vazgeçemiyorum senden.
- of ulan of. of offf
deyip aldım bunu içeriye. ama suç benim tabi. dilim hayır dese de çüküm 'üzme lan kızı bi yolluk yap gönder' diyor. çok afeddersiniz sürekli pipimin doğrultusunda ilerleyen biri olduğumdan bi kaç fişek atıp saldım kızı. kezban çok sevindi. teşekkür etti. 3. posta da baya başarılıymışım öve öve bitiremedi.
hülasa insanın ara sıra sevişebilecek bi komşusu olması gayet güzel bişey. fakat vakitli vakitsiz gelişi inanın çok sinir bozucu olabiliyor. ve gitti kezban. ben de girdim banyoya. açtım musluğu yıkandım doya doya,
hehehe bu ay da 60 liradan az gelmez fatura.
saygılarımla;
izninizle size bu konu hakkında başımdan geçen ibret verici çüküş hikayemi anlatmak isterim;
çok afedersiniz ama o gün iş yerindeyim. bildiğin çalışıyorum. sözlüğe bile girecek vaktim yok.
am var dediler geldik bkzını patlatmaya hasret kalmışım. çok sinirliyim. hani insan yüzü görmek istemiyorum desem yeridir. düşünün öğlen sevişmesi molasına bile çıkmamışım. kapadım odaya kendimi harıl harıl çalışıyor, çalışırkende sürekli saate bakıyorum. ve nihayet iş yeri paydos sevişme saati geliyor. arkadaşlar inanın şirket çıksın gitsin diye, en sona ben kalayım diye, yalandan yere oyalanıp duruyorum. kimsenin sıfatını görmek, muhatap olmak istemiyorum.
ama işe yarıyor mu?
nah yarıyor aferdersin. zira kapıya çıktığımda figen hanımı görüyorum.( finans müdürüdür kendisi , bi hoplattım yürüyüşü değişti. başka bi eserimde bunu da kaleme alacağım ) baktım soğuktan tir tir titriyor. ulan dedim beni görmeden şöyle sessizce parmak uçlarımda uzayım, kıyıdan kıyıdan yol alayım dedim.
- şşttt kukla nereye?
+ ( ananın ) şey ben eve gidiyom figen
- ne yani sevişmicek miyiz bugün ?
+ kusura bakma ama bünyemi dinlerdirmeliyim. hem aşırı gerginim.
- adi herif, külot bile giymemiştim senin için
+ lan bi siktir git, bi rahat bırakın beni ya.
diyerek, tabiri caizse böyle bağıra çağra figenden kurtulmuştum. ağladı kız. hıçkırarak arabasına bindi. oysa o benim için külot bile giymemişti. en sevdiğim fantazimi yapabilmem için ( eve girer girmez sırtını soğuk duvara yapıştırıp, ayak üstü bi fişek patlatma şeysi için ) külot bile giymemişti ve ben onun kalbini kırmıştım. kızdım kendime, başka kalpler kırmamak adına hızlı hızlı eve gittim. 2 kara poşet bira alıp binaya girdim.
keşke girmeseydim. su faturaları gelmiş amk. arkadaşlar yani gerçekten yok böyle bi şey. sanki sınanıyorum. zira girer girmez peşimden yeni evli çift girdi.(yeni taşındılar, 4 ay oldu ) bana ; 56 lira gelmiş. bunlara da 12 lira. kudurdum amk, delirdim. tutamadım kendimi ve 'sevişmiyonuz mu lan siz' deyü çığlık attım.
+ kukla ayıp oluyo ama ha.
- ne ayıbı 12 lira fatura mı olur lan göt.
+ abi eşimin ya
- başlatma abine, yürüyün gidin sevişin, delirtmeyin lan beni.
tırstı bunlar, koşa koşa merdivenleri çıkıp eve girdiler. ben de ayakkabıları çıkarıp kendi evime girdim. soyunup dökündükten sonra bi bira açıp koltuğa oturdum. tam şehzade mustafanın halvetini seyrederken zırrrr diye kapı çaldı. hay senin kapına deyip açtım. gelen tabi ki komşu kızı kezban dı.
- gene noldu kezban.
+ yok bişey kukla. bi sevişip çıkacam, çok canım sıkıldı.
- amacınız ne, neyin peşindesiniz şerefsizim çözemiyorum.
+ hihihi almıcak mısın beni içeri?
- almıcam kezban, kusura bakma ama lütfen siktir git.
+ sevişmeden şurdan şuraya gitmem. bağımlılık yaptın bi kere. vazgeçemiyorum senden.
- of ulan of. of offf
deyip aldım bunu içeriye. ama suç benim tabi. dilim hayır dese de çüküm 'üzme lan kızı bi yolluk yap gönder' diyor. çok afeddersiniz sürekli pipimin doğrultusunda ilerleyen biri olduğumdan bi kaç fişek atıp saldım kızı. kezban çok sevindi. teşekkür etti. 3. posta da baya başarılıymışım öve öve bitiremedi.
hülasa insanın ara sıra sevişebilecek bi komşusu olması gayet güzel bişey. fakat vakitli vakitsiz gelişi inanın çok sinir bozucu olabiliyor. ve gitti kezban. ben de girdim banyoya. açtım musluğu yıkandım doya doya,
hehehe bu ay da 60 liradan az gelmez fatura.
saygılarımla;
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar