bugün

rosava

kendisini özel mesajla iki kez uyarmama rağmen bana hala "sosyalist" diyen kişidir. yahu sosyalistler zaten her yerde "en hakiki sosyalist" biziz diye bağıran insanlar. ben öyle olsam, hayır değilim der miyim?
© copyright 2005 - 2026