bugün
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar13
- ideal sevgilinin en önemli özelliği15
- düşük iq belirtileri3
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması11
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler2
- uludağ sözlükteki sıcak ve samimi aile ortamı3
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- beyaz otomobil satın almak14
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- makarna süzmek5
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler2
- hep aynı şeyleri yaşamak2
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- messi'nin arjantin'deki heykeli3
- tgrt3
- gecenin şarkısı3
- bugün de meme atan olmaması13
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- 65 şut çekip gol atamamak5
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması4
- yürüyüş partisi4
- olmayacak duaya amin dememeyi öğrenmek3
- kaya çilingiroğlu2
- 48 takım içinde 47 nci olmak6
- 22 haziran 2026 keir starmer'ın istifa etmesi3
- teen slasher filmlerinde ilk olen kisi2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- günün sözü3
- tencerede yemek ısıtırken tencereyi yakmak2
- beyaz toros ile son ses mozart dinleyip turlamak2
- salo o le 120 giornate di sodoma yı izleyecek göt2
- güneş2
- anın görüntüsü15
- yazma diyince yazmayan erkek4
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
- iş kadını yazarlar6
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- şemsiyenin ters dönmesi3
- almanya4
- esra'yı aç esra'yı2
- paris te son tango6
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- meloş nerede sorunsalı5
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- hoşgeldin pazartesi7
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- gocu bey meh meh bey birader4
bir başına yazar. öyle tanımlıyorum ben onu. yani yalnız kalmış bir noktada sanki. haa yazılarından anlaşıldığı kadarıyla kendisi de bunun farkında. aslında bunun farkındalığına erişmek insanı pek yalnız kılmıyor gibi geliyor bana. ne bileyim bi başına kalabilmek güçlü bir bünyeyi ince bir zekayı gerektirir sonuçta. ama sanki bir de allah inancı olmasa ne yapacağını bilemez hale gelir gibi bu çocuk. yani adam. ya da çocuk adam. asker sonuçta. gerçi sanki 27 yaş grubuna dahil biri gibi hissettim ama nereden bilmiyorum. neyse. bu bilinçsizlikte demek istemiyorum yani bunu bilinçsizlik olarak addetmiyorum. bilinçsizlikle alakalı hiçbir şey söylemiyorum ki ben. konunun bilinçsizlikle alakası yok saçmaladım ben. neyse yanlış anlaşılmasın, aksine bi şeylere sığınabilmek güzeldir pekala. şu sıralar buna daha çok ihtiyacı var sanırım. umarım iyi gelir. mutlu olur.
yahu bu sözlük ne garip bi platformdur ki seni tanımayan etmeyen insanlar aklının alamayacağı bir cüretkarlıkla kesin yargılarına maruz bırakırlar seni. gerçi bi yerde insan kişiliğini sözlüğe yansıttığı kadarıyla bir parça tanınır hale geliyor ama olsun sinirleniyorum ben. ha bi de muslukbasi deyince böyle iç anadoluda bi konağın ahşap kapısının az ilerisinde duran bir çeşme geliyor aklıma benim. bu çocuk da oranın suyundan içmiş gibi. buna da neyse. ben kendisini bayağıdır takip ediyorum ama öyle uzaktan. yani böyle mesajla tebrik etmedir, hehah koptum gibisinden nidalarla iletişim kurmadır, nick altına yazmadır olmadı bende. yani egosunu tatmin etmedim şimdiye kadar kendisinin deyimiyle. * kendisine bir şarkı armağan etmek istiyorum. fritz kreisler den liebesleid diye bir eser ama şarkının adını değiştirdim ben kendisi için. lebensleid yaptım. sanki öyle daha bir anlamlı olur kendisi için. amaaan mutlu olsundur bu çocuk. cidden. çok içimden geldi.
yahu bu sözlük ne garip bi platformdur ki seni tanımayan etmeyen insanlar aklının alamayacağı bir cüretkarlıkla kesin yargılarına maruz bırakırlar seni. gerçi bi yerde insan kişiliğini sözlüğe yansıttığı kadarıyla bir parça tanınır hale geliyor ama olsun sinirleniyorum ben. ha bi de muslukbasi deyince böyle iç anadoluda bi konağın ahşap kapısının az ilerisinde duran bir çeşme geliyor aklıma benim. bu çocuk da oranın suyundan içmiş gibi. buna da neyse. ben kendisini bayağıdır takip ediyorum ama öyle uzaktan. yani böyle mesajla tebrik etmedir, hehah koptum gibisinden nidalarla iletişim kurmadır, nick altına yazmadır olmadı bende. yani egosunu tatmin etmedim şimdiye kadar kendisinin deyimiyle. * kendisine bir şarkı armağan etmek istiyorum. fritz kreisler den liebesleid diye bir eser ama şarkının adını değiştirdim ben kendisi için. lebensleid yaptım. sanki öyle daha bir anlamlı olur kendisi için. amaaan mutlu olsundur bu çocuk. cidden. çok içimden geldi.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar