omomatik

bu ne saçmalıktır yahu, herkes bırakıp gitsin ozaman dükkan kapatılsın :/ otomatik pilotlar geldi aklıma. herkes tatile çıkarsa birileri otomatik entry girsin diye kesin =)
© copyright 2005 - 2026