bugün
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı9
- sözlüğün aptal kaynaması12
- bir filmde ölüyü oynamak4
- erkeklerin boy tahmini yapması5
- cepte düğüm olan kulaklık kablosu3
- üstteki yazarın mesleğini tahmin etme7
- neden sevgilim yok2
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez16
- göbeksiz erkek3
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle30
- futbol33
- 2026 dünya kupası40
- velvet43
- herkesle iyi anlaşan insan18
- zalican4
- cinlerin geceleri tuvaletlerde takılması2
- göz makyajı2
- shark gitar2
- sözlük içi konularda başlık açmayınız2
- görükle de heyecanla gezen dört erkek2
- dünya13
- hikayenizi size kendi hikayesi gibi anlatan arkadş2
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz5
- sözlüte karı var mı3
- 25 haziran 2026 venezuela depremi7
- romatizma2
- artık uzatma ve penaltılar olabilecek2
- hamas3
- öbür sözlüğün kapısını çalıp sorulacak soru2
- 19 yaşında kızla yatmak15
- yazarların en sevdiği saatler2
- çok eski entryleri okumak2
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat4
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması4
- ibrahim hacıosmanoğlu'nun dünya kupası açıklaması4
- hayatını kaybetmek4
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi7
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- israil'in gazze'ye saldırısında 4 ölü2
- vatandaş halinden memnun3
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi4
- makarnaya sarımsak girer mi4
- mor semsiyeli yabanci5
- yugoslavya kızları4
- devşirmelik makamı14
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- her insanın birbiriyle yardımlaşması2
- king is back5
- deniz baykal7
- izmir2
özel mesajları ifşa etmek ve ispat edilememiş ithamlar vs.. dolayısıyla, 7 (yazıyla yedi) gün çaylaklık cezası alan insanlar cezalarını çekerken olay üzerine özel mesajları ifşa eden asıl kişi kendisi olmasına rağmen ''iyi neyse, ben yırttım.'' diye sesini çıkarmayan yazar..
pes doğrusu, birinin canını yakmaya geldi mi ön safhalarda yer alıp dürüstlük abidesiyim ben diyen adam, saklanıyor.
bu da yapılan ucuz kahramanlıkların cezasının moderasyon tarafından ne kadar dikkate alındığıyla eşdeğer benim gözümde..
moderasyon uyuma derken iyiydi de birileri senin cezanı çekerken saklanmak niye?
senin tabirinle, moderasyonu uykusundan uyandırmayı vazifen belledin ya, ondan bu isyanım; çok dürüstsün ya çık söyle ''evet o bendim ceza almalıyım'' diye..
ya da eğer söylediğin gibi zaten zall tarafından biliniyor ise yaptığın o kişiler arasında adının neden olmadığı açıklanmalı, kimse merak etmiyorsa ben merak ediyorum.
şimdi sıra bende;
moderasyon neler oluyor!?
entryi sildirince işlenen suç cezasız kalacak öyle mi?
peki, bu adam yazarken hala, diğerleri neden çaylak o zaman?
pes doğrusu, birinin canını yakmaya geldi mi ön safhalarda yer alıp dürüstlük abidesiyim ben diyen adam, saklanıyor.
bu da yapılan ucuz kahramanlıkların cezasının moderasyon tarafından ne kadar dikkate alındığıyla eşdeğer benim gözümde..
moderasyon uyuma derken iyiydi de birileri senin cezanı çekerken saklanmak niye?
senin tabirinle, moderasyonu uykusundan uyandırmayı vazifen belledin ya, ondan bu isyanım; çok dürüstsün ya çık söyle ''evet o bendim ceza almalıyım'' diye..
ya da eğer söylediğin gibi zaten zall tarafından biliniyor ise yaptığın o kişiler arasında adının neden olmadığı açıklanmalı, kimse merak etmiyorsa ben merak ediyorum.
şimdi sıra bende;
moderasyon neler oluyor!?
entryi sildirince işlenen suç cezasız kalacak öyle mi?
peki, bu adam yazarken hala, diğerleri neden çaylak o zaman?
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar