bugün

4440900

numaraya bakınca ara beni boya beni tarzı numaraların santral numarası sandım. bizde 0 900 lü hatlar öyledir genelde. *
ama öğrendim ki sapığın önde gideni bir bankaymış. *
© copyright 2005 - 2026