bugün

evanescence

grubu dınlerken saka mı bu dıye dusunmekten kendımı alamadıgım.gıtarıstı nın zaten saka gıbı oldugu,davlcunun ıkıde bır aynı rıtm ve atakları attıgı,vokalın derhal kendıne yenı elemanlar bulması gerektıgını dusundugum grup.
© copyright 2005 - 2026