bugün

y nesli

bir özel sektör çalışanı olarak edindiğim bir bilgi var ki bu kuşakla ilgili o da şu ; yöneticiler bu kuşağı yönetmek için periyodik olarak yurt dışı eğitimleri alacaklarmış.

yani o kadar önemsiyorlarmış sizin anlayacağınız.

yapmayım olum ya, abartmayın lan..

tamam biraz sabırsız, inatçı, dik kafalı, asi, talepkar, enerjik falan olabilirizde, bizi yönetmek o kadar da zor değil.

bir iki dinleyin bizi, bakın ne kadar kolaylaşıyor işiniz *
© copyright 2005 - 2026