bugün

light house

Tam tarihini hatırlamıyorum ama orta okul dönemlerimizde karşısına geçip, çay , bisküvi ikilisiyle saatlerce kilitlendiğimiz adventure tarzı oyun.
Oyunun ilk başlarında baya bi tırsmıştım zaten sonuna gelemedim de.

Şimdilerde de yine bulup bu sefer alkol sigara ikilisiyle kilitlenmeyi planlamıyor değilim.

Eskiden Silent Hill mi vardı.
© copyright 2005 - 2026