bugün
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- ismet gurbuz 202418
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması2
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba2
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek2
- küfreden kız iticiliği6
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi2
- wine me dine me2
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri7
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- beyaz otomobil satın almak15
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- yürüyüş partisi8
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı4
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- ilgi3
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- türkiye6
- saba makamı ile okunan ezan4
- bugün de meme atan olmaması13
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- düşük iq belirtileri4
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- makarna süzmek5
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- ibne penis nah3
- rabbin para vermesi4
- birader beyler biraderdirler3
- göbek adınız2
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- chp'deki değişimciler3
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 65 şut çekip gol atamamak5
gayet rahat, arsız, edepsiz, çatlak bir kızdır.
formata uyup yalandan yere tanımı yaptıktan sonra izninizle size bu kızı anlatmak isterim;
çok afedersiniz ama o gün evde tek başınayım. kız-mız yok yanımda. söylemesi ayıp doktor 2 gün sevişmeyeceksin raporu verdi. pipimin baş kısmının hemen altında yaklaşık 22 cmlik civarında küçük bir sivilce çıkmış. krem verdi al bunu sür dedi. bazen kendimi kaptırıyorum, o kremi sürdükten sonra 2 elimle çükümü kavrayıp bir sıvazlıyorum akıllara zarar. bildiğin 31 çekiyorum amk. tabi çok içleniyorum bu duruma. ben hiç 31 çekmem çünkü. hal böyle olunca sevişememek gerçekten çok pis koyuyor. çocuğum yok ama evlat acısı gibi bi şey herhalde. avuç içi kesinlikle vajinanın yerini tutmuyor yani...
hülasa akşam saat 9 gibi çok pis seksim gelmişti. öyle eroinman gibi bi köşeye kıvrılmış ayaklarımı karnıma çekerek zangır zangır titriyordum, nasıl tırnaklarımı kemiriyorum anlatamam, komaya girdim gireceğim. tam ' cenabu rabbül alemin bana sabır ver ' diye yalvarırken arabada beş evde on beş şarkısı çalmaya başladı ( bu kapı zilim )
duvara tutuna tutuna gidip kapıyı açtığımda, üst kattaki komşu kızı kezban'ı çok telaşlı bi şekilde gördüm. ( bu kız avcılar'dan yeni taşınmış komşu kızı, sürekli çüküşüyoruz bunla, çok azgın bişey ) hemen sordum;
- noldu kız niye geldin.
* bi sevişip gidicem kukla
- bu gün olmaz. hastayım ben.
* ya bizimkiler misafirliğe gitti hadi ama,
- olmaz dedim.
vay amk vay ! ben niye olmaz demişim. nasıl diz çöktü, nasıl ağlıyor, nasıl yalvarıyor tahmin edemezsiniz. hani bakkaldan lolipop şekeri isteyen çocuk olur ya, annesi almaz hani, ha işte öyle omuzlarını kaldırarak ' banane banane sevişcem işte' deyip duruyor. o ara sikimde beynime sinyal gönderiyor ' zırlatma lan kızı, tut kolundan kaldır da ayak üstü bi fişek patlatayım ' diyor. herkes kendini düşünüyor amk. hiç beni düşünen yok.
olacak gibi değil, apartmanda sesi de yankı yapıyor, gözyaşları falan dayanamadım aldım bunu kucağıma,yol aldık yatak odasına. arkadaşlar amacım kesinlikle penisimin heybeti falan değil, küçük pipililer alınmasın ama neredeyse 2 elimi bırakıp öyle taşıyacağım. zımba gibiyim şerefsizim.
attım kezbanı yeni aldığım yaylı yatağa. külot giymez zilli, sıyırdım hemen eteğini çıkarttım üzerindeki mavi badisini. tamam kız ağlama sevişcem dedim. baktım hala ağlıyor. dur bari dedim neşeli sevişeyim. vereyim küsküyü vereyim coşkuyu dedim.
bu amaç doğrultusunda kezbanın bacaklarını omzuma attım. bende şınav çeker gibi parmak uçlarımda pozumu aldıktan sonra yavaş yavaş saldım küçük kuklayı bunun içine. 1 iki 3 dört derken hızlandıkça hızlandım. şlap şlap nasıl pompalıyorum görmeniz lazım. pancar motoru bok yemiş şerefsizim. yatak odası diskotek salonu gibi amk. şlap şlap şubabba şlap, şap şap şap şap şubabama şlap, şak şak şak şak... baktım kezbanın yüzü gülmeye başladı. ' hadi bebeğim devam et, bi daha, bi daha, kır yatağı 'diye tempo tutmaya başladı. 40 dakka geçmişti ama artık devam edemiyordum, erken boşalmak zorundaydım, çünkü çüküm acıyordu. nitekim 25 cm geri kaçılıp çıkarttım küçük kuklayı. bi koyverdim sorma gitsin.
sonra kezban dudağıma öpücük kondurup telaşlı bi şekilde giyinip evine çıktı. bende tekrar yalnız kaldım. yalnızlık gerçekten çok kötü bir şey. bazen kafan güzel olunca tv.deki insanlarla konuşuyorsun. onlara cevap veriyorsun. spiker ' bizden ayrılmayın' deyip reklama gittiğinde ' siktir git ibne' diyorsun.
zor gerçekten çok zor.
asla yalnız kalmamanız dileğiyle;
formata uyup yalandan yere tanımı yaptıktan sonra izninizle size bu kızı anlatmak isterim;
çok afedersiniz ama o gün evde tek başınayım. kız-mız yok yanımda. söylemesi ayıp doktor 2 gün sevişmeyeceksin raporu verdi. pipimin baş kısmının hemen altında yaklaşık 22 cmlik civarında küçük bir sivilce çıkmış. krem verdi al bunu sür dedi. bazen kendimi kaptırıyorum, o kremi sürdükten sonra 2 elimle çükümü kavrayıp bir sıvazlıyorum akıllara zarar. bildiğin 31 çekiyorum amk. tabi çok içleniyorum bu duruma. ben hiç 31 çekmem çünkü. hal böyle olunca sevişememek gerçekten çok pis koyuyor. çocuğum yok ama evlat acısı gibi bi şey herhalde. avuç içi kesinlikle vajinanın yerini tutmuyor yani...
hülasa akşam saat 9 gibi çok pis seksim gelmişti. öyle eroinman gibi bi köşeye kıvrılmış ayaklarımı karnıma çekerek zangır zangır titriyordum, nasıl tırnaklarımı kemiriyorum anlatamam, komaya girdim gireceğim. tam ' cenabu rabbül alemin bana sabır ver ' diye yalvarırken arabada beş evde on beş şarkısı çalmaya başladı ( bu kapı zilim )
duvara tutuna tutuna gidip kapıyı açtığımda, üst kattaki komşu kızı kezban'ı çok telaşlı bi şekilde gördüm. ( bu kız avcılar'dan yeni taşınmış komşu kızı, sürekli çüküşüyoruz bunla, çok azgın bişey ) hemen sordum;
- noldu kız niye geldin.
* bi sevişip gidicem kukla
- bu gün olmaz. hastayım ben.
* ya bizimkiler misafirliğe gitti hadi ama,
- olmaz dedim.
vay amk vay ! ben niye olmaz demişim. nasıl diz çöktü, nasıl ağlıyor, nasıl yalvarıyor tahmin edemezsiniz. hani bakkaldan lolipop şekeri isteyen çocuk olur ya, annesi almaz hani, ha işte öyle omuzlarını kaldırarak ' banane banane sevişcem işte' deyip duruyor. o ara sikimde beynime sinyal gönderiyor ' zırlatma lan kızı, tut kolundan kaldır da ayak üstü bi fişek patlatayım ' diyor. herkes kendini düşünüyor amk. hiç beni düşünen yok.
olacak gibi değil, apartmanda sesi de yankı yapıyor, gözyaşları falan dayanamadım aldım bunu kucağıma,yol aldık yatak odasına. arkadaşlar amacım kesinlikle penisimin heybeti falan değil, küçük pipililer alınmasın ama neredeyse 2 elimi bırakıp öyle taşıyacağım. zımba gibiyim şerefsizim.
attım kezbanı yeni aldığım yaylı yatağa. külot giymez zilli, sıyırdım hemen eteğini çıkarttım üzerindeki mavi badisini. tamam kız ağlama sevişcem dedim. baktım hala ağlıyor. dur bari dedim neşeli sevişeyim. vereyim küsküyü vereyim coşkuyu dedim.
bu amaç doğrultusunda kezbanın bacaklarını omzuma attım. bende şınav çeker gibi parmak uçlarımda pozumu aldıktan sonra yavaş yavaş saldım küçük kuklayı bunun içine. 1 iki 3 dört derken hızlandıkça hızlandım. şlap şlap nasıl pompalıyorum görmeniz lazım. pancar motoru bok yemiş şerefsizim. yatak odası diskotek salonu gibi amk. şlap şlap şubabba şlap, şap şap şap şap şubabama şlap, şak şak şak şak... baktım kezbanın yüzü gülmeye başladı. ' hadi bebeğim devam et, bi daha, bi daha, kır yatağı 'diye tempo tutmaya başladı. 40 dakka geçmişti ama artık devam edemiyordum, erken boşalmak zorundaydım, çünkü çüküm acıyordu. nitekim 25 cm geri kaçılıp çıkarttım küçük kuklayı. bi koyverdim sorma gitsin.
sonra kezban dudağıma öpücük kondurup telaşlı bi şekilde giyinip evine çıktı. bende tekrar yalnız kaldım. yalnızlık gerçekten çok kötü bir şey. bazen kafan güzel olunca tv.deki insanlarla konuşuyorsun. onlara cevap veriyorsun. spiker ' bizden ayrılmayın' deyip reklama gittiğinde ' siktir git ibne' diyorsun.
zor gerçekten çok zor.
asla yalnız kalmamanız dileğiyle;
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar