bugün

the descent

kahramanlarımız mağarada tıkanıp kalmıştır, karanlıkta çıkış yolu aramaktadırlar,

- evet görüyorum gün ışığı, gün ışığı,
* hayır, dur, sakın gitme!! o gün ışığı değil,
- gün ışığı,
* olduğun yerde kal, sakın gitme!!!
(oldukları yerde durular. bir adım sonrası uçurumdur)
* yeryüzünün 4 km altındayız, burada gün ışığı olmaz!
- peki neydi o ?
* kayalardaki fosfor......

not
aslında o mağaraya girmeleri bile yeterince korkunçtu, orada sıkışıp kalmalarına, yaratıklar tarafından kemirilmelerine hiç gerek yoktu, diye düşünüyor benim gibi klostrofobik bünye. hele o sesler, ıyyyy.
© copyright 2005 - 2026