bugün
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- ismet gurbuz 202418
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması2
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba2
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek2
- küfreden kız iticiliği6
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi2
- wine me dine me2
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri7
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- beyaz otomobil satın almak15
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- yürüyüş partisi8
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı4
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- ilgi3
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- türkiye6
- saba makamı ile okunan ezan4
- bugün de meme atan olmaması13
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- düşük iq belirtileri4
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- makarna süzmek5
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- ibne penis nah3
- rabbin para vermesi4
- birader beyler biraderdirler3
- göbek adınız2
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- chp'deki değişimciler3
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 65 şut çekip gol atamamak5
sabahın kör karanlığında seks teklifi eden arsız komşu kızıdır.
''lan göt, niye böyle şeyler hep sana denk geliyor?'' diye sorbilirsiniz ve bunda haklısınız ama inanın arkadaşlar nedenini bende bilmiyorum. bi çekicilik bi seksilik bi şeytan tüyü var ama çözemiyorum. aslında bunla yaşaması çok zor bir şey. mesala kırmızı ışıkta falan duramıyorsunuz, çevrenizdeki araçlardan dil atan efendime söyleyim memelerini camlara yapıştıran kadınlar oluyor, tangasını sallayan genç kızlar oluyor, ne bileyim deniz de bile yüzemiyorsun, suya girdiğin an tüm sahil koşa koşa denize atlıyor, etrafını sarıp pipini mıncıklıyorlar, bir kulaç dahi atamıyorsun. tam 8 senedir hiçbir yaz bronzlaşamadım ben. yalan yok. çünkü yüzdürmedi zilliler, sahilde bile rahatça uzanmama izin vermediler. amele yanığına bile hasretim amk. arkadaşım omzuma dokunduğu zaman ' sikerim elini' diye bağırdığım günleri özledim. tüm vücüdum yanmışken götümün kabak gibi olmasını özledim.
sırf bu yüzden gittikçe asosyal olmaya başladım. kendimi eve kapadım, kapadım ama yine kurtulamadım amk.
hülasa geçenlerde, sabah saat 5 buçuk gibi zil çaldı. kim lan bu satte deyip kapıyı açtığımda üst katdaki komşu kızı kezbanı mavi badisiyle gördüm. gözlerimi ovalayarak hayırdır kezban dedim.
* müsaitsen sevişebilir miyiz.
- lan siktir git burdan delirtmeyin beni.
şok olup çok sinirlenmiştim. kapıya seri kafalar atmaya başladım, ulan evde bile rahat huzur yoktu. sonra kezban kapının eşiğine diz çöküp ağlamaya başladı, nolur seviş benle, senin sevişmeni çok merak ediyorum, canım sevişmek istiyor diye yalvarıyordu.
çok afedersiniz ama duygusal bi yapım vardır, her ne kadar sevişgen olsam da bi kızı ağlarken görmek çükümü sızlatır. nitekim tuttum bu kezban'ın elini ' gel bari 1 fişek patlatayım' deyip öpüşe öpüşe yatağa uzattım. soyunduktan sonra iki elimle memesini kavrayıp çılgınca emdim. ( hani hortumla arabadan benzin çekersin ya, hani cöp cöp yapıp parmağınla hortumu tıkarsın ya, hani benzin gelene kadar bu şekilde devam edersin ya, ha işte öyle emip sömürdüm kezbanı), süt çıkartana kadar vakumladıktan sonra ' hayvan herif hadi durma delice hoplat beni' dedi. lan kız resmen bana küfür etti. hayvan dedi.
sen misin bunu diyen?
kalk kız ayağa deyip tek ayak üzerinde sevişme cezası verdim.
hülasa 2 saat kadar seviştikten sonra ' kıpırdama geliyommmmm ' deyip işi bitirdik. otur hele kezban, senin amacın ne dedim. 'ı ıhh oturamam' dedi. kız delirtme işte, otur da iki lokma muhabbet edelim' dedim. ' kasıklarım ağrıyor, oturamam dedi. sonra aydemir akbaş gibi götü çıkık bi vaziyette yürüyerek evine gitti. bende soğuk bir duş alıp tekrar yatağa uzandım.
akşam saat 7 gibi bira almak için dışarıya çıktığımda kezbanı merdivenlerde otururken gördüm. hıçkıra hıçkıra ağlıyordu. ' noldu kız, niye eve gitmedin, pişman mısın ' dedim. ' hüğğ hayır manyak şey' dedi. ' e peki niye ağlıyosun, koduğmun zillisi' dedim. ' hüğğ merdivenleri çıkamıyorum' dedi.
yani gerçekten bu kızları anlamıyorum. sevişsen bi dert, sevişmesen bin dert. yakında ibne olup çıkıcam. çükümü kesecem amk.
yeter, hakketen yeter!!
''lan göt, niye böyle şeyler hep sana denk geliyor?'' diye sorbilirsiniz ve bunda haklısınız ama inanın arkadaşlar nedenini bende bilmiyorum. bi çekicilik bi seksilik bi şeytan tüyü var ama çözemiyorum. aslında bunla yaşaması çok zor bir şey. mesala kırmızı ışıkta falan duramıyorsunuz, çevrenizdeki araçlardan dil atan efendime söyleyim memelerini camlara yapıştıran kadınlar oluyor, tangasını sallayan genç kızlar oluyor, ne bileyim deniz de bile yüzemiyorsun, suya girdiğin an tüm sahil koşa koşa denize atlıyor, etrafını sarıp pipini mıncıklıyorlar, bir kulaç dahi atamıyorsun. tam 8 senedir hiçbir yaz bronzlaşamadım ben. yalan yok. çünkü yüzdürmedi zilliler, sahilde bile rahatça uzanmama izin vermediler. amele yanığına bile hasretim amk. arkadaşım omzuma dokunduğu zaman ' sikerim elini' diye bağırdığım günleri özledim. tüm vücüdum yanmışken götümün kabak gibi olmasını özledim.
sırf bu yüzden gittikçe asosyal olmaya başladım. kendimi eve kapadım, kapadım ama yine kurtulamadım amk.
hülasa geçenlerde, sabah saat 5 buçuk gibi zil çaldı. kim lan bu satte deyip kapıyı açtığımda üst katdaki komşu kızı kezbanı mavi badisiyle gördüm. gözlerimi ovalayarak hayırdır kezban dedim.
* müsaitsen sevişebilir miyiz.
- lan siktir git burdan delirtmeyin beni.
şok olup çok sinirlenmiştim. kapıya seri kafalar atmaya başladım, ulan evde bile rahat huzur yoktu. sonra kezban kapının eşiğine diz çöküp ağlamaya başladı, nolur seviş benle, senin sevişmeni çok merak ediyorum, canım sevişmek istiyor diye yalvarıyordu.
çok afedersiniz ama duygusal bi yapım vardır, her ne kadar sevişgen olsam da bi kızı ağlarken görmek çükümü sızlatır. nitekim tuttum bu kezban'ın elini ' gel bari 1 fişek patlatayım' deyip öpüşe öpüşe yatağa uzattım. soyunduktan sonra iki elimle memesini kavrayıp çılgınca emdim. ( hani hortumla arabadan benzin çekersin ya, hani cöp cöp yapıp parmağınla hortumu tıkarsın ya, hani benzin gelene kadar bu şekilde devam edersin ya, ha işte öyle emip sömürdüm kezbanı), süt çıkartana kadar vakumladıktan sonra ' hayvan herif hadi durma delice hoplat beni' dedi. lan kız resmen bana küfür etti. hayvan dedi.
sen misin bunu diyen?
kalk kız ayağa deyip tek ayak üzerinde sevişme cezası verdim.
hülasa 2 saat kadar seviştikten sonra ' kıpırdama geliyommmmm ' deyip işi bitirdik. otur hele kezban, senin amacın ne dedim. 'ı ıhh oturamam' dedi. kız delirtme işte, otur da iki lokma muhabbet edelim' dedim. ' kasıklarım ağrıyor, oturamam dedi. sonra aydemir akbaş gibi götü çıkık bi vaziyette yürüyerek evine gitti. bende soğuk bir duş alıp tekrar yatağa uzandım.
akşam saat 7 gibi bira almak için dışarıya çıktığımda kezbanı merdivenlerde otururken gördüm. hıçkıra hıçkıra ağlıyordu. ' noldu kız, niye eve gitmedin, pişman mısın ' dedim. ' hüğğ hayır manyak şey' dedi. ' e peki niye ağlıyosun, koduğmun zillisi' dedim. ' hüğğ merdivenleri çıkamıyorum' dedi.
yani gerçekten bu kızları anlamıyorum. sevişsen bi dert, sevişmesen bin dert. yakında ibne olup çıkıcam. çükümü kesecem amk.
yeter, hakketen yeter!!
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar