fb nin şikeyle 17 de 16 yapması

bu şike operasyonunun ergenekon saçmalığından hiçbir farkı yoktur. Maçlarda şike falan yoktur, Fenerbahçe hakkıyla şampiyonluğu elde etmiştir ve bu kesinlikle gün ışığına çıkacaktır.
© copyright 2005 - 2026