bugün
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- eski uludağ sözlük ortamı7
- falıma bakmak isteyen var mı6
- klimasız arabayla uzun yol gitmek5
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- lip balm kullanan erkek6
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- aldım kabul ettim6
- burç saçmalığı6
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı4
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- online yazarlar8
- kadınlar neden aldatır17
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- 0 0 75
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- frenkler2
- nofap6
- dont fuck with me tony4
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- cut the crap4
- yaz aşkı bulamamak2
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- sedat pekmez18
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo2
- tarot falına inanan salak8
- devşirmelik makamı13
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- tekerlek kaşar4
- diamond bosphoruss denen yazar8
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- lionel messi11
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde6
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- anın görüntüsü16
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı2
- 2026 dünya kupası15
- biz arap değiliz biz türk üz8
- araba sürerken dinlenmemesi gereken şarkılar2
- futbol8
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- gecenin kafa şişirmeyen şarkısı2
- kabullenince huzur veren gerçekler9
Ekranların en donanımlı (!) spor spikeri Burcu Esmersoy hangi takımı tutuyor???
Bir ara Tribün Dergi forumlarında "Hangi spiker hangi takımı tutuyor" diye bir konu vardı. Oraya yazdım Burcu Esmersoy'un durumunu. Bir de buraya yazayım. işin içinden çıkamadık zira.
***
Haziran 2006: Ahmet Sivaslı'nın röportajı, Sporx'ten..
Soru: Hangi takımı tutuyorsunuz?
B.E: Galatasaraylıyım.
Soru: Peki FB tv'de çalışır mısınız?
B.E: Fenerbahçe tv'den bir teklif daha önce gelmişti. Ben de "herkes benim Galatasaraylı olduğumu biliyor. Benim ne işim var Fenerbahçe tv'de" dedim. Biraz zor.
***
Nisan 2008: Yeni Şafak'tan bir röportaj..
Soru: Hangi takımı tutuyorsunuz?
B.E: Eskiden Galatasaray`ı tutuyordum ama artık takım tutmuyorum.
Soru: Neden?
B.E: Çünkü profesyonelliğimin önüne geçip, mesleğime zarar veriyordu. Televizyonda haber sunan spikerleri izlediğinizde çoğunun hangi takımı tuttuğunu anlıyorsunuz. Bence bu çok doğru olmuyor.
Soru: Öyle hemen nasıl vazgeçtiniz?
B.E: Beni işimi çok seviyorum. Dolayısıyla onun için herşeyden vazgeçerim. Takımımdan yüz defa geçerim.
Soru: Hiç etkilenmiyor musunuz yani?
B.E: Hayır. Takım tutmayınca o kadar iyi oluyor ki tamamen pozitif biri haline geliyorsunuz. Futbol daha iyi gelmeye başlıyor ve her takım kazansın istiyorsunuz. Fenerbahçe - Galatasaray maçı varsa, yenilen tarafa sevinmiyorsunuz. Ama takım tuttuğunuzda bu böyle olmuyor.
***
Temmuz 2009: Vatan gazetesinde yayımlanan bir röportajdan...
Soru: Galatasaraylı Arda “beni hiçbir para Fenerbahçeli yapamaz” dedi. Siz bu sözler hakkında ne düşünüyorsunuz?
B.E: Vallahi kimse büyük konuşmasın, çünkü herkes bir gün Fenerbahçeli oluyor.
Soru: Vay vay vay vay harbi Fenerli’yiz anlaşılan.
B.E: Herkes gibi.
***
Ben izlemedim ama bir rivayete göre; Burcu Esmersoy FB tv.deki "Fenerli Ünlüler" programına katılmış. Hani şu stada falan götürüyorlar ya bazı ünlüleri, röportaj yapıyorlar filan. O program işte.
Burcu Esmersoy'un hangi takımı tuttuğu çok mühim bir konu değildir elbette ama insanın kafasını karıştırıyor bu röportajlar. Ersin Düzen blogunda Burcu Esmersoy röportajı yapacakmış. Şu meseleyi sorar umarım. Nedir ne değildir, öğrenelim artık.
Bir ara Tribün Dergi forumlarında "Hangi spiker hangi takımı tutuyor" diye bir konu vardı. Oraya yazdım Burcu Esmersoy'un durumunu. Bir de buraya yazayım. işin içinden çıkamadık zira.
***
Haziran 2006: Ahmet Sivaslı'nın röportajı, Sporx'ten..
Soru: Hangi takımı tutuyorsunuz?
B.E: Galatasaraylıyım.
Soru: Peki FB tv'de çalışır mısınız?
B.E: Fenerbahçe tv'den bir teklif daha önce gelmişti. Ben de "herkes benim Galatasaraylı olduğumu biliyor. Benim ne işim var Fenerbahçe tv'de" dedim. Biraz zor.
***
Nisan 2008: Yeni Şafak'tan bir röportaj..
Soru: Hangi takımı tutuyorsunuz?
B.E: Eskiden Galatasaray`ı tutuyordum ama artık takım tutmuyorum.
Soru: Neden?
B.E: Çünkü profesyonelliğimin önüne geçip, mesleğime zarar veriyordu. Televizyonda haber sunan spikerleri izlediğinizde çoğunun hangi takımı tuttuğunu anlıyorsunuz. Bence bu çok doğru olmuyor.
Soru: Öyle hemen nasıl vazgeçtiniz?
B.E: Beni işimi çok seviyorum. Dolayısıyla onun için herşeyden vazgeçerim. Takımımdan yüz defa geçerim.
Soru: Hiç etkilenmiyor musunuz yani?
B.E: Hayır. Takım tutmayınca o kadar iyi oluyor ki tamamen pozitif biri haline geliyorsunuz. Futbol daha iyi gelmeye başlıyor ve her takım kazansın istiyorsunuz. Fenerbahçe - Galatasaray maçı varsa, yenilen tarafa sevinmiyorsunuz. Ama takım tuttuğunuzda bu böyle olmuyor.
***
Temmuz 2009: Vatan gazetesinde yayımlanan bir röportajdan...
Soru: Galatasaraylı Arda “beni hiçbir para Fenerbahçeli yapamaz” dedi. Siz bu sözler hakkında ne düşünüyorsunuz?
B.E: Vallahi kimse büyük konuşmasın, çünkü herkes bir gün Fenerbahçeli oluyor.
Soru: Vay vay vay vay harbi Fenerli’yiz anlaşılan.
B.E: Herkes gibi.
***
Ben izlemedim ama bir rivayete göre; Burcu Esmersoy FB tv.deki "Fenerli Ünlüler" programına katılmış. Hani şu stada falan götürüyorlar ya bazı ünlüleri, röportaj yapıyorlar filan. O program işte.
Burcu Esmersoy'un hangi takımı tuttuğu çok mühim bir konu değildir elbette ama insanın kafasını karıştırıyor bu röportajlar. Ersin Düzen blogunda Burcu Esmersoy röportajı yapacakmış. Şu meseleyi sorar umarım. Nedir ne değildir, öğrenelim artık.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar